וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעולה של מאפיה": האוהדים הזועמים הציתו את רכבי השחקנים

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 15:26

שחקני אלדוסיבי מהליגה הראשונה בארגנטינה חזרו למתחם האימונים אחרי עוד הפסד וגילו כי חמישה רכבים נשרפו. סנטיאגו סילבה: "לא חוויתי דבר כזה מעולם"

קליפ סיכום היום, 12.8/ספורט1

בליל חמישי יצאה קבוצת אלדוסיבי, מתחתית הליגה הארגנטינאית, למשחק חוץ מול גודוי קרוס במנדוסה. הקבוצה הקטנה חזרה למאר דל פלאטה אחרי הפסד 2:0 ועם הגעת השחקנים לחנייה במתחם האימונים, הם גילו כי כמה מרכביהם הוצתו על ידי האוהדים הזועמים.

מדובר בחמש מכוניות שעלו באש, אך למרות הדיווחים בנוגע למאמן לאנדרו סומוסה, בעברו שחקן ויאריאל ונבחרת ארגנטינה, רכבו לא הוצת אלא זה של עוזר המנהל הספורטיבי. כוחות כיבוי האש הצליחו להשתלט על המצב ולמרות העשן הרב לא היו נפגעים באירוע.

אגב, לסגל הקבוצה משתייך גם מרסלו מלי, אקס הפועל באר שבע, אבל הוא לא יצא עם חבריו למשחק.

פרנסיסקו סרו, אחד השחקנים שרכביהם ניזוק, אמר: "אנחנו משוכנעים שמדובר בקומץ שלא מייצג את האוהדים האמיתיים שלנו. לי זה מעולם לא קרה ואני בטוח שאין לאירוע כזה תקדים. למרות זאת, אין לי כוונה לעזוב. אני מחויב לחברים שלי ולמועדון". החלוץ האורוגוואי סנטיאגו סילבה הוסיף: "אסור להתרגל לאירועים כאלה, לא חוויתי דבר כזה מעולם".

ראש היחידה למניעת אלימות בספורט, אדוארדו אפריסיו, הגדיר את המתקפה על מתחם האימונים של אלדוסיבי כ"פעולה של מאפיה". עוד אמר: "הם הלכו רחוק מאוד, כל הקווים נחצו כאן. יש מצלמות אבטחה, ראינו שהיו בין ארבעה לשישה אנשים, אבל אין אפשרות כרגע לאשר שהם קשורים לבארה בראבס. כולם מודאגים, לשרוף חמישה רכבים זה לא צחוק. כולם חייבים להתעורר כדי להתייצב מול האנשים האלימים האלה.

לאור המצב הוחלט כי אלדוסיבי, המדורגת במקום ה-27 והלפני אחרון בארגנטינה, תקיים את המשחק הביתי הקרוב מול ולס סארספילד ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully