וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתייס דה ליכט: "טוב לי אצל נאגלסמן, מקווה לחזור לשחק כפי ששיחקתי באייאקס"

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 12:15

בלם הרכש של באיירן מינכן צפוי להתחיל על הספסל גם מול וולפסבורג (ראשון, 18:30, ספורט3), אך הוא מרוצה מהסגנון: "הכדורגל ביובנטוס היה מאוד שונה". יונאס וינד ייעדר אצל הזאבים

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 6:1/ספורט1

המחזור השני בבונדסליגה יסתיים מחר (ראשון) עם שני משחקים, ובמוקד תארח באיירן מינכן את וולפסבורג. לפני כן, תארח מיינץ את אוניון ברלין.

מתייס דה ליכט, באיירן מינכן. Tim Nwachukwu, GettyImages
מרוצה, על אף הספסול. דה ליכט/GettyImages, Tim Nwachukwu

באיירן מינכן - וולפסבורג (18:30, ספורט3)

לאחר החמישייה לרשת של ר.ב. לייפציג בסופרקאפ הגרמני והשישייה לרשת של איינטרכט פרנקפורט במחזור הפתיחה, באיירן מינכן שוב נראית מאיימת מתמיד, וגם עזיבתו של רוברט לבנדובסקי לא ממש משנה זאת. יוליאן נאגלסמן לא צפוי לבצע שינויים בהרכב שכל כך הרשים בפתיחת העונה, כשקינגלסי קומאן המורחק ולאון גורצקה הפצוע ייעדרו. מנגד, תחסר האורחת את יונאס וינד, שכבש ב-2:2 מול הבווארים בעונה שעברה. באיירן מעולם לא הפסידה בביתה לזאבים, וב-14 המשחקים האחרונים מול וולפסבורג השיגה 12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

מי שככל הנראה יתחיל שוב את המשחק על הספסל הוא מתייס דה ליכט, אך לבלם ההולנדי יש סבלנות. "אני מרגיש מאוד בנוח תחת נאגלסמן, בזכות כל האימונים עם הכדור", אמר היום. "היה לי טוב מאוד ביובנטוס, אחת הקבוצות הגדולות בעולם, אבל שיחקו שם כדורגל מאוד שונה. הסגנון של נאגלסן הרבה יותר דומה למה שלואיס ואן חאל מבקש משחקני ההגנה שלו. ביובנטוס הייתי בדרך כלל צריך להישאר בעמדה שלי, וכאן, בבאיירן, אני מקווה לחזור לשחק כפי ששיחקתי באייאקס".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

משחק נוסף

מיינץ - אוניון ברלין (16:30, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully