וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "קארים בנזמה צריך לזכות בתואר כדור הזהב"

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 10:43

חלוץ סן ז'רמן פרגן לחברו לנבחרת והודה: "מעבר לריאל היה משפר את סיכויי להשיג את הפרס הזה, אבל יש לי סיכוי לזכות גם בפריז"

ליאונל מסי וניימאר עם פריז סן ז'רמן בישראל/קבוצת קומטק

לאחר שהפך לשחקן פריז סן ז'רמן היחיד ברשימת 30 המועמדים לפרס כדור הזהב, התראיין היום (שבת) קיליאן אמבפה ל"ל'אקיפ" וסיפר משמעותי עבורו יהיה לזכות בפרס. "כדור הזהב זה כרטיס הכניסה לעולם של הגדולים", אמר. "זו ההוכחה הברורה לכך שאתה הטוב בעולם. מבחינת הדור שלי, זה קודם כל מאבק בין מסי ורונאלדו. אם חוזרים הרבה אחורה זוכרים גם את רונאלדיניו, אבל מסי ורונאלדו שמו את כל היתר בצל שלהם. בכל שנה כולם תהו מי יזכה בפרס הפעם, זה היה מדהים, היה מדהים לראות אותם".

כוכב נבחרת צרפת הוסיף וסיפר: "מבחינתי זה ברומטר טוב מאוד, צריך רק להסתכל על רשימת הזוכים בכדור הזהב כדי להבין, כל אחד מהם חתם בצורתו על ההיסטוריה של הענף. כולם אגדות. מגיל צעיר חלמתי לזכות בתואר הזה". כשנשאל איך הרגיש להיבחר לטופ 10 ב-2017, השיב: "הייתי גאה בצורה בלתי רגילה, זה היה צעד ענק עבורי. הרגשתי שאני אחד הגדולים, קיבלתי את התעודה שלי. אני חושב שכעת אני טוב יותר, יציב יותר, מועמד טוב יותר. עכשיו אני חושב שאני אחד מ-4-5 שמות שיופיעו באופן שגרתי ברשימות הללו".

גם אמבפה עצמו הודה שאם היה עובר לריאל מדריד, סיכוייו לזכות בכדור הזהב היו גבועים יותר: "ריאל היא מכונה לכדורי זהב, אבל בסופו של דבר מה שמביא לך את הזכייה זה לא המועדון אלא אתה עצמך. אני משוכנע שאוכל לזכות בתואר הזה בפריז".

קיליאן אמבפה וקארים בנזמה, שחקני נבחרת צרפת. David S. Bustamante, GettyImages
הרבה הערכה הדדית. בנזמה ואמבפה/GettyImages, David S. Bustamante

כשנשאל האם שוחח עם ליאונל מסי על כדור הזהב, השיב אמבפה: "כן, בבוקר של הטקס הקודם. הוא היה מאוד לחוץ לאסוף את הגביע השביעי שלו, הייתם חושבים שהוא כבר רגיל, אבל לא. אמרתי לו שאני, אחרי שש זכיות, הייתי פשוט בא עם סיגר לטקס. אבל זה מוכיח שהוא עדיין מתרגש כמו ילד".

לבסוף, כשנדרש לבחור את שלושת השחקנים הטובים ביותר בעונה החולפת, אמר: "קארים בנזמה, אני וסאדיו מאנה. קארים הוא הפייבוריט, הוא בן 34 והיתה לו עונת חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully