וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד מתלהבים: "ליאל עבדה יהלום גולמי עם הרבה מאוד פוטנציאל שלא נחשף"

ב"אתלטיק" החמיאו לישראלי, וכעת מצפים לראות קפיצת מדרגה נוספת: "אם ישפר את הדריבל ואת קבלת ההחלטות, יעלה ברמה"

תקציר: צפו בשער של ליאל עבדה שחקן סלטיק מול פרנצווארוש/ספורט1

לאחר עונת בכורה מצוינת, ליאל עבדה פתח לפני כשבועיים את עונתו השנייה בסלטיק - הפעם עם ציפיות גבוהות יותר. ב"אתלטיק", אחד מגופי התקשורת הגדולים בעולם, פרסמו כתבה אודות הכישרון הישראלי, תחת הכותרת "יהלום גולמי עם הרבה מאוד פוטנציאל שלא נחשף".

"זו מרגישה כמו עונה ענקית עבור עבדה, בה יוכל להגיע לרמה הגבוהה יותר, אחרי שהרשים בעונת הבכורה שלו", נכתב. "המעבר מקבוצת נעוריו לסלטיק היה חלק לגמרי, מקבוצה עם כמה מאות אוהדים לקבוצה עם אצטדיון של 60 אלף איש. עם זאת, הכושר שלו קצת דעך באביב, עם הגעתו של החלוץ היפני דייזן מיידה. סלטיק רוצה להוסיף עוד שחקן כנף וכבר גיששה אצל אלכס קויאדו מברצלונה, מה שעלול להוסיף לתחרות של עבדה להיכנס להרכב, אבל הוא השתמש בתחרות כמוטיבציה עד כה".

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
עונה מכרעת. עבדה/GettyImages, Steve Welsh

בסך הכל, סיים את העונה שעברה עבדה עם 15 שערים ו-11 בישולים, אך גם בסקוטלנד מקווים לראות שיפור. "כשפרשנים מדברים על שחקן שעושה הכל נכון ורק צריך להוסיף שערים ובישולים, המקרה של עבדה הוא הפוך", נכתב ב"אתלטיק". "הוא מסיים מצוין עם אינסטינקטים של סקורר ומסוגל לספק מסירות והגבהות מדויקות, אבל צריך לשפר את קבלת ההחלטות שלו עם הכדור, את היציבות ואת הדריבל. המשחק מול רוס קאונטי היה מייצג: לעבדה היה משחק מתסכל כשקם מהספסל, עם דריבלים לא טובים והגבהות לא מדויקות, אבל הוא פיצה על כל אלה עם שער נפלא וחשוב".

"45 הדקות הללו הראו במה הוא טוב ומה עוד דורש עבודה", נכתב. "המספרים שלו טובים, אבל אם ישפר את הכישורים הבסיסיים הוא יוכל לעלות ברמה. אם יהפוך לדריבליסט טוב יותר, יוכל להגיע לעמדות מבטיחות יותר, ואם ישפר את קבלת ההחלטות שלו, הוא ייצר עוד יותר מצבים. זו לא צומת דרכים מכרעת. עבדה עדיין צעיר, יחגוג 21 באוקטובר. יש לו זמן להפוך פוטנציאל לא ממומש לגדולה, בלי קשר לאיך העונה הזאת תלך. הוא שחקן מלהיב וטוב, אבל יש לו את האיכויות להפוך להרבה יותר. יהיה מרתק לראות האם הכישרון הגדול הזה ייצא העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully