וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של ברק אברמוב: "אפשר לכתוב ספר על האירועים בעסקה הזאת"

13.8.2022 / 7:01

רועי רוזן, עורך דינו של אברמוב, סיכם את העסקה: "נס גלוי, אין דרך אחרת להגדיר את העסקה הזאת, חוויתי את אחת ההרפתקאות המטורפות בחיי המקצועיים. שמח שבית"ר ירושלים ניצלה במאית השניה האחרונה של הדקה התשעים". המושכות בין הקורות יינתנו לדלויה

אוהדי בית"ר ירושלים באימון הפתיחה/צילום: אופיר סער

מאחורי הקלעים של כל עסקת רכישת בית"ר ירושלים על ידי ברק אברמוב היו הנציגים המשפטיים. מי שייצג את ברק אברמוב, ולדברי הבעלים החדש של בית"ר גם הפציר בו לאורך כל הדרך שמדובר בעסקה מסוכנת שעדיף שיירד ממנה, הוא עורך הדין רועי רוזן. רוזן, נחשב כאחד שאברמוב לא עושה צעד בלעדיו, היה סקפטי בנוגע לביצוע העסקה עד הרגע האחרון, וכמעט שלא האמין שיש היתכנות לסגירת ההסכם תחת המגבלות שהוטלו.

כעת, משסוכמה העיסקה, בפוסט שהעלה הוא מסכם את האירוע: "בערך לפני חודש התקשר אלי ברק אברמוב והודיע לי שהוא קונה את בית"ר ירושלים. האמת? זה נראה לי כמו משהו דמיוני לחלוטין וככל שעבר הזמן התחושה הזאת אפילו התחזקה. מפה לשם, חוויתי את אחת ההרפתקאות המטורפות, המסובכות, המרתקות, המלחיצות והמעניינות שעברתי בחיי המקצועיים. אפשר לכתוב ספר (לפחות ספרון) על האירועים, הדרמות, הרגשות והסיפורים הכמעט בלתי נתפסים שעברנו.

"בסופו של דבר זה נגמר כמו שזה שזה נגמר ועכשיו המועדון יוצא לדרך חדשה. אני שמח שבית"ר ירושלים ניצלה במאית השניה האחרונה של הדקה התשעים - אין דרך אחרת להגדיר את הנס הגלוי הזה שמנע את פירוקו הוודאי של המועדון. בית"ר ירושלים הוא מועדון ענק, מועדון חשוב והוא בעיקר מועדון שצריך טיפול שורש והבראה".

עורכי הדין יצחק יונגר, רועי רוזן בדיון של בית"ר ירושלים בבית המשפט. אודי ציטיאט
ימים מותחים וקשים. עורך הדין רועי רוזן לצד יצחק יונגר/אודי ציטיאט

אנשיו של אברמוב יישבו בתחילת השבוע שוב על המספרים על מנת להבין מהו תקציב הרכש אותו ייעד הבעלים ליוסי אבוקסיס, גם בהתאם לערבויות שייאלץ להציב בבקרה, בסך כ-14 מיליון שקל. עמית כהן יצטרך בתחילת השבוע הבא מבני יהודה, כאשר בנוסף אליו יצורפו 3-4 זרים. למועדון הוצעו מספר שוערים זרים אך הובהר להם כי המושכות השנה יינתנו לנתנאל דלויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully