וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: פופאנה סיכם בצ'לסי, ניס חידשה מגעים עם קבאני

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 18:24

הבלם ירוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע, בתנאי שהבלוז יגיעו לסיכום עם לסטר על מכירתו - השועלים עדיין דורשים 80 מיליון. יריבת מכבי תל אביב שוב בעקבות האורוגוואי, וויליאן ספג איומים ושוחרר מקורינתיאנס

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית/ספורט1

העברות

* ניקו גונסאלס האריך את חוזהו בברצלונה עד 2026, ומיד נשלח בהשאלה לוולנסיה. בסיום העונה ישוב לקטלאנים, כשלעטלפים לא תהיה אופציית רכישה.

* אולימפיאקוס צירפה את שחקן הכנף קונרד דה לה פואנטה בן ה-21 בהשאלה ממארסיי.

* מי שעזב את אלופת יוון הוא החלוץ בן ה-31 טיקיניו שנמכר במיליון יורו לבוטאפוגו וחתם עד דצמבר 2024.

* וויליאן שוחרר מקורינתיאנס. שחקן הכנף הוותיק טען: "לא הגעתי לברזיל כדי לקבל איומים. בכל פעם שהפסדנו, ואם לא שיחקתי טוב, המשפחה שלי ספגה איומים וקללות ברשתות החברתיות. אשתי, הבנות שלי, ואחרי תקופה מסוימת תקפו גם את אבי ואת אחותי". על פי דיווחים, פולהאם תשקול לצרפו כעת.

* פיקאיו טומורי, שהפך לאחד השחקנים החשובים בהגנת מילאן בעונת האליפות, חתם על חוזה חדש במועדון עד 2027.

* לוקה פלגריני הושאל מיובנטוס לאיינטרכט פרנקפורט.

* קאיקי, הקשר הברזילאי הצעיר של מנצ'סטר סיטי, הושאל לעונה אחת לפאסוס פריירה הפורטוגלית. אשתקד רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת של פפ גווארדיולה.

שמועות

* באנגליה טוענים שצ'לסי הגיע לסיכום תנאיו של ווסלי פופאנה במועדון. הבלם צפוי להרוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע, אך כעת נותר לסגור את הפרטים מול לסטר. השועלים דורשים לכל הפחות 80 מיליון ליש"ט, כך לפי דיווחים, לאחר שדחו הצעות של 60 ו-65 מיליון ליש"ט בשבועות האחרונים.

* על פי "האתלטיק", ניוקאסל מתכננת להעביר לשורותיה את כריסטיאן פוליסיץ', שחקן הכנף של צ'לסי ונבחרת ארה"ב.

* בצרפת טוענים: ניס חידשה את המגעים עם אדינסון קבאני. החלוץ האורוגוואי עדיין שחקן חופשי והקבוצה שתפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב הגישה לו עוד הצעה. גם במבה דיינג ממארסיי במעקב.

* סאשה קלאידז'יץ' הוא שם אחד מתוך רשימת החלוצים שנמצאים תחת המעקב של מנצ'סטר יונייטד, כך דווח ב"סקיי". חלוץ שטוטגרט נכנס לשנה האחרונה בחוזהו, מעוניין להתקדם ורוצה להגיע לאולד טראפורד. מאמן מנצ'סטר יונייטד אשתקד ומאמנו של החלוץ כיום בנבחרת אוסטריה, רלף רנגניק, אמר לפני מספר ימים כי הישארות לעונה נוספת בקבוצה שמדשדשת בחצי התחתון בגרמניה לא תפגע בהתקדמות שלו.

* פריז סן ז'רמן הצליחה להגיע להסדר עם אנדר הררה בנוגע להתרת החוזה וכעת הקשר הבאסקי צפוי לחזור לקדנציה שנייה באתלטיק בילבאו עם חוזה לשנתיים.

* בגרמניה טוענים: באיירן מינכן מעוניינת להשיב את קאי האברץ לבונדסליגה, עדיין לא ברור האם צ'לסי רוצה בעסקה.

* מנצ'סטר יונייטד סימנה את שוער סאות'המפטון אלכס מקארתי. השדים האדומים רוצים גם את סרג'יניו דסט מברצלונה, שדורשת 20 מיליון יורו עבור שחקן הכנף האמריקאי.

* ב"סקיי" דווח כי ג'ובאני לו סלסו, שהושאל בחצי העונה האחרונה לוויאריאל, ימריא לספרד כדי לעבור פעם נוספת בהשאלה מטוטנהאם לצוללת הצהובה. לספרדים תהיה אופציית רכישה על הקשר הארגנטינאי.

* פולהאם נמצאת בשיחות ראשוניות עם מארסיי בנוגע לרכישת החלוץ במבה דיינג. הצרפתים דורשים 15 מיליון יורו עבור השחקן שרוצה לעזוב את המועדון עקב החשש שהגעת אלכסיס סאנצ'ס תפגע לו בדקות המשחק.

שחקן שטוטגרט סשה קלאידז'יץ'. Matthias Hangst, GettyImages
בדרך לאולד טראפורד? קלאידז'יץ'/GettyImages, Matthias Hangst

* מארסיי הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר סיטי בנוגע למגן הצעיר עיסא קאבורה, שיושאל לעונה אחת עם אופציית רכישה בסך 20 מיליון יורו.

* נוטינגהאם פורסט בשיחות מתקדמות עם ווטפורד בנוגע לרכישת החלוץ עמנואל דניס.

* אקס ברצלונה, מארק בארטרה, עשוי לעזוב בקרוב את מחזיקת הגביע ריאל בטיס. מי שתרכוש אותו תמורת 5 מיליון יורו זו אלופת טורקיה טרבזונספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully