וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער בכדוריד עלתה לגמר אליפות אירופה דרג ב'

לעיני הקהל הביתי בתל אביב, ישראל הצליחה לגבור על יוון 30:34 בסיומו של חצי גמר מותח. אסף שרון להט עם 12 שערים

הישג נאה לכדוריד הישראלי: לעיני הקהל הביתי בתל אביב, נבחרת הנוער הצליחה היום (שישי) להעפיל לגמר אליפות אירופה דרג ב' אחרי שגברה 30:34 על יוון בסיומו של חצי גמר מותח. בגמר שייערך בשבת ב-19:30 תפגוש נבחרת ישראל את צ'כיה, שגברה 27:37 בחצי הגמר השני.

אחרי ניצחונות על בולגריה, גאורגיה וליטא בשלב הבתים, ישראל רצתה לשמור על מאזן מושלם באליפות אך פגשה משוכה גבוהה במיוחד. המארחת הובילה 11:13 בהפסקה, אך ראתה כיצד האורחת הופכת את התוצאה במחצית השנייה. שערים של נועם סוסנה, אסף שרון וקובי בזק העלו את ישראל ליתרון השיא שלה - 27:31 - והמארחת שמרה על היתרון עד לסיום. שרון הוביל את כובשי נבחרת ישראל עם 12 שערים.

נבחרת ישראל נוער כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הגמר מחר. נבחרת ישראל חוגגת/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המאמן אסף לוי אמר בסיום: "עם כל השבוע הארוך שעברנו, ועשינו דברים מדהימים - הניצחון הזה לא יהיה שווה כלום אם לא נעשה את אותו הדבר מחר. פתחנו טוב, וברמה כמו ביום רביעי נגד ליטא. בהמשך הכדורים לא נכנסו, עם החטאות פנדלים ומתפרצות. עדיין היינו במשחק בזכות ההגנה. בתחילת החצי שני היוונים הפכו את התוצאה וזה היה נראה שזה לא הולך לכיוון שלנו. עדיין החבר'ה הראו הרבה אופי, גם אלו שעלו מהספסל הביאו לנו אקסטרות. אני שמח שעשינו את זה יפה בסיום. מחר זה מה שחשוב באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully