וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה, קורטואה ודה בראונה מועמדים לתואר שחקן השנה של אופ"א

שני אלופי אירופה עם ריאל מדריד וחברו של השוער לנבחרת בלגיה נכללו ברשימה הסופית. רונאלדו ומסי מחוץ לטופ 15, ומי במאמנים?

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

אופ"א פרסמה היום (שישי) את שמם של שלושת המועמדים הסופיים לתואר השחקן המצטיין לעונת 2021/22, וכצפוי, ריאל מדריד מככבת. אלופת אירופה הטרייה שולחת שני נציגים אל תוך הרשימה - הפייבוריט הגדול קארים בנזמה והשוער טיבו קורטואה. את הטריו הסופי משלים קווין דה בראונה, שחקן השנה באנגליה שהוביל את מנצ'סטר סיטי לאליפות רביעית בחמש שנים.

בנזמה, שגם הוביל השבוע את ריאל מדריד לזכייה בסופרקאפ ועלה למקום השני בטבלת מלכי השערים של המועדון, נבחר לשחקן המצטיין של העונה בליגת האלופות ולאור העובדה שהוביל את הבלאנקוס גם לאליפות ספרד הוא נחשב למועמד המוביל. קורטואה נכלל ברשימה בזכות מספר תצוגות ענק במהלך העונה, כשבראשן המופע נגד ליברפול בגמר בו הוכתר לאיש המשחק. חברו של קורטואה לנבחרת בלגיה, דה בראונה, הוא ככל הנראה בעל הסיכויים הנמוכים ביותר מבין השלושה לזכות בתואר. הפרס יחולק ב-25 באוגוסט במהלך הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות.

אופ"א אף פרסמה את השחקנים שהגיעו למקומות 4 עד 15 בדירוג בסדר הבא: רוברט לבנדובסקי, לוקה מודריץ', סאדיו מאנה, מוחמד סלאח, קיליאן אמבפה, ויניסיוס ג'וניור, וירג'יל ואן דייק, ברנרדו סילבה, פיליפ קוסטיץ', לורנצו פלגריני, טרנט אלכסנדר ארנולד ופאביניו. על אף שהפסידה בגמר, לליברפול יש חמישה נציגים בטופ 15 לעומת ארבעה של ריאל, אם כוללים את סאדיו מאנה ששיחק במדיה בעונה שעברה והקיץ עבר לבאיירן מינכן. ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו מחוץ לרשימה, כמו גם הזוכה בתואר בשנה שעברה - ז'ורז'יניו.

ברשימת המועמדים למאמן העונה נכלל קרלו אנצ'לוטי, אלוף אירופה וספרד עם ריאל מדריד, לצד שני המאמנים שנאבקו עד למחזור הסיום על אליפות הפרמיירליג - האלוף פפ גווארדיולה ממנצ'סטר סיטי וסגנו יורגן קלופ מליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully