וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו אולסק חתם לעונה בהפועל חדרה, נמני יעשה רוטציה בגביע הטוטו

הקשר האחורי שירד בעונה החולפת עם מכבי פתח תקוה ללאומית מצטרף לקבוצה של אסף נמני, שתתמודד מול הפועל חיפה בגביע הטוטו (שבת, 20:00). לירן סרדל עשוי לפתוח אצל המארחת

מחזור 4מחצית13/08/2022
הפועל חיפה
    0
      הפועל חדרה
      קליפ סיכום היום, 12.8/ספורט1

      הפועל חדרה מתחזקת - הקבוצה של אסף נמני הודיעה היום (שישי) על החתמתו של ניקו אולסק לעונה אחת במאצעות הסוכן אדם קידן. הקשר שיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקוה וקודם לכן גם בבית"ר ירושלים, ואלווייק ההולנדית ומכבי נתניה.

      לאחר שחתם אמר אולסק לאתר הרשמי של חדרה: "אני מאוד שמח להגיע לחדרה, היו לי הצעות נוספות ובחרתי בחדרה בגלל מה ששמעתי על המועדון המשפחתי הזה ובגלל האתגר הגדול שיהיה לי בקבוצה. אני מקווה לעשות עונה טובה יחד עם הקבוצה ומחכה כבר לפתיחת הליגה".

      ניקו אולסק מצטרף להפועל חדרה. דוברות הפועל חדרה, אתר רשמי
      מצטרף לחדרה. אולסק/אתר רשמי, דוברות הפועל חדרה

      חדרה תתארח מחר אצל הפועל חיפה במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו, ותנסה להשיג לפחות נקודה שתעניק לה באופן רשמי את המקום בחצי הגמר של המפעל. המאמן אסף נמני צפוי לעשות רוטציה בהרכב ולתת מנוחה למספר שחקנים, ביניהם השוער רובי לבקוביץ' ואולי גם לקפטן מנשה זלקה, למגן דיא לבאבידי ולבלם עידו לוי.

      הבלם ג'ונתן סיסה שנפצע בנצחון האחרון נגד בני ריינה, החלים מהפציעה ויפתח בהרכב. רון אונגר אמור לשחק בעמדת המגן הימני, כאשר סער פדידה ומוחמד חטיב יפתחו בחלק הקדמי.

      הרכב משוער: גיא הרמן, רון אונגר, ג'ונתן סיסה, פיליפ איפולה, טארק בושנאק, קלמן שטרום, עמית יברבאום, גלעד אברמוב, סמי בוראר, סער פדידה, מוחמד חטיב.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      שחקן הפועל חיפה לירן סרדל. מאור אלקסלסי
      עשוי לפתוח. לירן סרדל/מאור אלקסלסי

      הפועל חיפה

      אחרי פתיחת עונה לא טובה בלשון המעטה במשחקי גביע הטוטו, תשחק מחר הפועל חיפה נגד הפועל חדרה לחזרה הגנרלית לקראת פתיחת הליגה. המאמן ניר קלינגר תרגל מערך של שלושה בלמים כאשר גידי קניוק ואלון תורג'מן תורגלו גם הם בהרכב.

      בחיפה רוצים מאוד לרשום נצחון למרות שאיבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא בגביע הטוטו וזאת כדי להרים את הביטחון לקראת פתיחת הליגה. "היה הרבה רעש סיבנו לאחרונה", קבע שחקן בקבוצה. "אנחנו רוצים להוכיח שמיהרו להכריז שאנחנו קבוצה לא טובה". עמית מאיר הפצוע לא צפוי להיות בסגל כמו גם תמיר גלזר וגיא מזרחי שעדיין לא התאמנו עם הקבוצה. לירן סרדל צפוי לרשום דקות במשחק מחר ואולי אף לפתוח בהרכב.

      הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, ניסו קפילוטו, קונסטנטינוס סוטיריו, אנדריי מירון, דינו שטיגלנץ, לירן סרדל, לאנרדו סילבה, גידי קאניוק, ניקיטה מוצפאן, אלון תורג'מן.

      מהלך המשחק

      המשחק טרם החל

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: חיפה

      שאר משחקי גביע הטוטו:

      הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה (20:30, ספורט2)
      הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (20:30, ספורט3)
      בני ריינה - הפועל קרית שמונה (20:00)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully