וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאה ליואיץ': "אצילי וחזיזה לא עומדים בלחץ במשחקים באירופה"

אקס הפועל חיפה ובני יהודה ניתח את מכבי חיפה בתקשורת הסרבית: "פלאניץ', מוחמד ושרי הם השלד של הקבוצה. בכר מאמן יוצא מהכלל"

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

ההכנות של הכוכב האדום בלגרד למכבי חיפה נכנסו להילוך גבוה. אלופת סרביה תתארח אצל מקבילתה הישראלית ביום רביעי למשחק הראשון בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ומי שבינתיים מנדב לה מידע הוא מתיאה ליואיץ', אקס הפועל חיפה ובני יהודה.

"יש למכבי חיפה שלושה שחקנים שהם השלד של הקבוצה. בוגדן פלאניץ' מחזיק את כל ההגנה שלהם, ועלי מוחמד וצ'ארון שרי הם המנוע בקישור", סיפר ליואיץ' שעבר הקיץ לאויפשט ההונגרית לאתר "נובוסטי". "יש להם שני שחקנים טובים בכנפיים, דולב חזיזה ועומר אצילי, ולשניהם יש בעיטה טובה. הבעיה איתם היא שהם לא עומדים בלחץ במשחקים באירופה. הם משחקים בקצב הזה, ולתחושתי הם לא מסוגלים להעניק לחיפה יתרון במשחקים באירופה, בניגוד למשחקים בישראל. הם חלשים מדי מבחינה פיזית כדי לעמוד בקצב ובלחץ. אם הכוכב האדום תלחץ אותם, זה יעזור לה מאוד".

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
לא עומד בקצב? אצילי/אתר רשמי, מכבי חיפה

ליואיץ' הגדיר את ברק בכר כמאמן "יוצא מהכלל", ואמר ש"כשהגעתי לישראל בפעם הראשונה הוא אימן את הפועל באר שבע ששיחקה כדורגל פנטסטי תחתיו. הוא זכה איתה בתארים, ואחר כך עבר לחיפה והחזיר גם לה את תואר האליפות. אפשר לראות בבירור את טביעת האצבע שלו, הוא תוקף עם הרבה שחקנים, שחקני ההגנה תמיד מצטרפים להתקפות, שחקני הכנף נכנסים לאמצע. הוא שיפר את חיפה בצורה משמעותית".

ליואיץ' מכין את הכוכב האדום גם לאווירה חמה בכרמל. "האוהדים של חיפה מצוינים, והם לויאליים למועדון גם במשחקי הליגה. הם מכרו את כל המנויים שלהם ובעונה שעברה האצטדיון היה מלא בכל משחק בית. זה היתרון הגדול שלהם - מאוד קשה לשחק בחיפה עם הדחיפה של הקהל. הם לא ברמה של הקהל של הכוכב האדום, אבל האווירה באצטדיון שלהם מאוד חמה וביתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully