וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה בטוחה: הפערים עם מכבי פתח תקוה בעסקת אזולאי יגושרו

הנתנייתים במו"מ מתקדם לרכישתו של הקשר מהמלאבסים. העברת הכסף מדינמו מוסקבה בעסקת קארצב תתבצע דרך בנק באירופה

קליפ סיכום היום, 12.8/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת במגעים מתקדמים מאוד לרכישתו של איתן אזולאי, קשרה של מכבי פתח תקוה. בין הצדדים התנהלו מספר שיחות וגורמים המצויים בפרטים מאמינים שאפשר יהיה לגשר על הפערים הכספיים שיש כרגע. אזולאי היה שותף אמנם לירידת הליגה של המלאבסים, אך בלא מעט משחקים הוא היה בין הבודדים שהציגו יכולת טובה.

בעקבות עזיבתו המסתמנת של עדן קארצב לרוסיה, סימנו בנתניה מספר מועמדים פוטנציאליים במקומו ואזולאי ביניהם. בנתניה קיבלו בקיץ הזה החלטה עקרונית, שלא לשאול שחקנים לעונה אחת ומתנים את העסקאות שלהם כעת ברכישה מידיית או השאלה עם אופציה לרכישה עתידית. במקרה הזה המגעים מול פתח תקוה מדברים על רכישה מיידית.

איתן אזולאי שחקן מכבי פתח תקוה בועט פנדל. שלומי גבאי
המחליף של קארצב. איתן אזולאי/שלומי גבאי

בכל הנוגע לעדן קארצב, מרבית הפרטים עם דינמו מוסקבה כאמור כבר סוכמו באופן עקרוני, אך העסקה טרם תיחתם לאחר שיושגו הסכמות בנוגע לכמה סעיפים מעוררי מחלוקת.

אחת הבעיות העיקריות שכן נפתרו, היא אופן העברת הכסף מרוסיה לחשבון של נתניה בישראל, כאשר בסופו של דבר העברת הכסף תתבצע דרך אחד הבנקים באירופה שעובדים בשיתוף פעולה עם המערכת הבנקאית ברוסיה. בכך תתאפשר העברת הסכום הראשוני בסך 1.4 מיליון יורו, אותו ביקשה נתניה לקבל באופן מיידי כאחד התנאים המרכזיים לעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully