וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: קוסטיץ' חתם ביובנטוס, קאמבק מפתיע לוואס

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 15:46

הסרבי של איינטרכט פרנקפורט הצטרף בחוזה לארבע שנים, שחקן אתלטיקו מדריד שב לדנמרק אחרי 11 שנים וחתם בברונדבי

תקציר ממשחק ההכנה: ברצלונה - פומאס 0:6/ספורט1

העברות

* פיליפ קוסטיץ' חתם על חוזה לארבע שנים ביובנטוס. שחקן הכנף הסרבי עוזב את הבונדסליגה אחרי שמונה שנים, כאשר בארבע האחרונות הוא שיחק באיינטרכט פרנקפורט - הקבוצה עימה זכה אשתקד בליגה האירופית.

* אחרי 11 שנים מחוץ לדנמרק, דניאל ואס חזר למולדתו וחתם בברונדבי, הקבוצה ממנה יצא לקריירה עשירה בליגות הבכירות. הדני בן ה-33 ששיחק בשבע השנים האחרונות בספרד בילה את חצי העונה האחרונה באתלטיקו מדריד, אך נפצע בהופעת הבכורה ולא שב לשחק מאז.

* לאו בפטיסטאו חזר לספרד אחרי שלוש שנים וחצי. אלמריה רכשה את החלוץ הספרדי-ברזילאי מסנטוס תמורת 1.5 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2026. בפטיסטאו בן ה-29 שיחק בעבר בין היתר באתלטיקו מדריד, בטיס, ראיו וייקאנו, ויאריאל ועוד.

* אינטר השלימה את השאלתו של החלוץ אנדראה פינאמונטי לססואלו, בעסקה שכוללת חובת רכישה בקיץ הבא תמורת 20 מיליון יורו. פינאמונטי (23) חתם במדים הירוקים-שחורים עד 2027.

* אלכסיי מיראנצ'וק הושאל מאטאלנטה לטורינו עד תום העונה. לטורו אופציה לרכוש בסוף העונה את הרוסי בן ה-26.

שמועות

* צ'לסי קרובה למצוא פיתרון למגן השמאלי אמרסון פאלמיירי, שלא נמצא בתכניות שלה. אטאלנטה ונוטינגהאם פורסט מאוד רוצות את האיטלקי-ברזילאי וכבר יצרו קשר עם הבלוז כדי לקדם עסקת השאלה.

* אברטון מחפשת חלוץ ובנק השמות הולך ומתארך. בין היתר הוזכרו סרו גיראסי (ראן), צ'ה אדאמס (סאות'המפטון) ו-ויקטור גיוקרס (קובנטרי).

* מנצ'סטר יונייטד מנסה לזרז את רכישת אדריאן ראביו מפריז סן ז'רמן (תמורת כ-17 מיליון יורו) ואחד מחברי הדירקטוריון אמור לנחות היום בטורינו לפגישה עם אמו של השחקן וסוכנו.

* בהמשך ישיר לעניין ראביו: לאנדרו פארדס ממשיך להתקרב ליובנטוס. בין הארגנטינאי הבינלאומי לגברת הזקנה כבר יש סיכום וכעת מה שנותר הוא לסגור פינות עם פריז סן ז'רמן. יובה צריכה למכור את ראביו או ארתור כדי להחתים את פארדס.

* המגן-כנף לוקה פלגריני צפוי לעבור היום בדיקות רפואיות ולעבור בהשאלה מיובנטוס לאיינטרכט פרנקפורט. האיטלקי בן ה-23 יתפוס את מקומו של פיליפ קוסטיץ' שעשה את הדרך ההפוכה תמורת כ-17 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully