וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה בברצלונה: כל שחקני הרכש נרשמו לליגה - פרט לקונדה

לבנדובסקי, ראפיניה, כריסטנסן וקסייה יעמדו לרשותו של צ'אבי מול ראיו וייקאנו (שבת, 22:00). גם דמבלה וסרג'י רוברטו נרשמו, הבלם הצרפתי ימתין. השיחות להפחתת שכרו של פיקה נעצרו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

מאמציה של ברצלונה לרשום את כל שחקני הרכש למשחק פתיחת הליגה מול ראיו וייקאנו (שבת, 22:00) נושאים פרי - לפחות באופן חלקי. סגנית האלופה הצליחה לרשום בזמן לסגל לליגה ארבעה שחקנים חדשים - רוברט לבנדובסקי, ראפיניה, פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסטן - כאשר בינתיים ז'ול קונדה ימתין בצד עד שהמועדון יצליח להיפרד משחקנים לא רצויים בסגל או לקצץ בשכרם של אחרים. בברצלונה הצליחו לרשום גם את עוסמאן דמבלה וסרג'י רוברטו, שחתמו על חוזים חדשים שהצריכו רישום מחדש.

כדי להצליח לאשר כמה מהשחקנים בלי להמתין שאחרים יעזבו ויפנו מקום תחת התקציב הבעייתי, ברצלונה מכרה רשמית 24.5 אחוזים מהזכויות על אולפני בארסה לחברה בשם אורפאוס מדיה, וקיבלה 100 מיליון יורו, אך זה עדיין לא מספיק כדי לרשום את כולם.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי לצד ראפיניה. PAU BARRENA, GettyImages
כרגע הם בחוץ. אנדראס כריסטינסן, ראפיניה, רוברט לבנדובסקי וסרג'י רוברטו/GettyImages, PAU BARRENA

על פי הדיווחים בספרד, נכון לעכשיו ברצלונה רחוקה מאוד מלהגיע להסכם עם סרג'יו בוסקטס בנוגע לקיצוץ בשכרו, כאשר גם השיחות עם הבלם בנוגע להפחתה בשכרו נעצרו בשלב זה. בברצלונה רואים בקיצוץ שכרם של בוסקטס ו/או בפיקה כמפתח בדרך להשגת פינוי התקציב המתאים לרישום כל השחקנים החדשים.

בינתיים גם התפרסמו פרטים נוספים בדבר חוזהו של דמבלה. על פי "ספורט" הקטלאני, החוזה החדש עליו חתם שחקן הכנף הצרפתי מבטיח לו שכר של 16 מיליון יורו לעונה, עם בונוסים שיכולים להגיע לעוד 4 מיליון. אבל הנושא המעניין יותר נמצא בסעיף השחרור בגובה של 100 מיליון יורו, שאם קבוצה מסוימת תחליט להפעילו אזי הסכום יתחלק בין המועדון לשחקן: 50 מיליון לברצלונה ו-50 מיליון לדמבלה עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully