וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה החמיא לגלזר ולספורי: "התגעגעתי אליו". הכירו את קראיובה

הפועל באר שבע תצא לרומניה בשבוע הבא, המאמן אחרי ה-1:3 על לוגאנו: "ניצחנו קבוצה חזקה". מיגל ויטור: "המטרה הושגה"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר שבע - לוגאנו 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע נמצאת מרחק שני משחקים מהופעה ראשונה בתולדותיה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. מחזיקת הגביע שמרה על מאזן מושלם באירופה עם 1:3 על לוגאנו הערב (חמישי) במשחק שהועבר לאצטדיון בנתניה וחגגה יחד עם כ-4,800 אוהדיה העפלה לשלב הפלייאוף, בו תפגוש את אוניברסיטטאה קראיובה שהביסה בביתה 0:3 את זוריה לוגנסק האוקראינית אחרי הפסד 1:0 בשבוע שעבר. המשחק הראשון ייערך ברומניה בחמישי הבא והגומלין בטרנר בעוד שבועיים.

המשטרה עיכבה שני חשודים, תושבי באר שבע בגילאי 17 ו-24, בעקבות השלכת רימוני עשן בתוך היציע.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור עם הלדר לופס. דני מרון
הלדר לופס ומיגל ויטור חוגגים/דני מרון

המאמן אליניב ברדה הודה: "המחצית הראשונה הייתה ממש לא טובה. שום דבר שתרגלנו לא עבד. אני חושב שעומרי גלזר שמר עלינו בחיים בחצי הראשון. יכולנו להסתבך, אבל לשמחתי במחצית השנייה עם כמה התאמות טקטיות, זה נראה הרבה יותר טובה. הבקענו שלושה שערים וניצחנו קבוצה מאוד חזקה. סיימנו את העבודה, עכשיו מתחילה עבודה חדשה".

על בחירת המערך: "אותו מערך הוביל אותנו לניצחון 0:2 בחוץ כשעומרי גלזר לא התאמץ. זה מה שיפה בכדורגל, שנגד אותו מערך עם בעטו היום הרבה לשער ועומרי הציל אותנו. עשינו התאמות, ואני מאוד מרוצה מאיך שנראינו במחצית השנייה". על גלזר: "אין מה להגיד עליו".

על רמזי ספורי: "התגעגעתי אליו. אחרי כמה דקות הוא היה כבר עייף הוא לא בכושר מלא. הוא יקבל את מה שצריך כדי לחזור באופן מלא מאז הפציעה בכתף". על היריבה הבאה: "נלמד ונתכונן היטב לשלב הבא, מה שחשוב זה המפגש עם היריבה הבאה. לא למדתי לא את זוריה ולא קראיובה, עכשיו נתרכז רק בזה. המסע לקראיובה יהיה לא פשוט".

הקפטן מיגל ויטור: "אני חושב שהיינו צריכים להראות טוב יותר ולשחק כדורגל טוב יותר. מה חשוב זה שהשגנו את המטרה העיקרית שלנו - זה לעבור לשלב הבא". על השילוב בינו לבין רמזי ספורי: "יש בינינו קשר טוב, אני יודע פחות יותר איפה תגיע ההרמה שלו ולאיפה לרוץ - זה חיבור טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם רמזי ספורי. דני מרון
יקבל את מה שצריך. אליניב ברדה עם רמזי ספורי/דני מרון

הכירו את אוניברסיטטאה קראיובה

האצטדיון: סטדיונול יון אובלמנקו נפתח ב-2017 והוא אחד האצטדיונים המודרניים ברומניה.

האוהדים: הממוצעים נעים בדרך כלל סביב 10-11 אלף למשחק בליגה, אבל במשחקים גדולים הקבוצה הרומנית יודעת להביא קהל והרבה. בדרבי נגד קראיובה 1948 לפני פחות משבוע, נכחו 23.211 צופים. קראיובה נחשבת לקבוצה עם בסיס האוהדים השלישי-רביעי הכי גדול במדינה, אבל לא מדובר בקהל שאמור להבהיל את הפועל באר שבע.

העונה הנוכחית: ארבע נקודות מארבעה משחקי ליגה הן לא פתיחת העונה עליה חלמו במועדון, אבל הניצחון על זוריה אמור לתת רוח גבית רצינית, בטח כשהקבוצה 180 דקות מעלייה ראשונה אי פעם לשלב בתים אירופי.

המאמן: מירל ראדוי בן ה-41 מונה לפני כמה ימים, אחרי ההפסד לקראיובה 1948 בדרבי, ובבכורה שלו חגג 0:3 על זוריה לוגנסק ומהפך בדרך למפגש עם הפועל באר שבע. בלם העבר (67 הופעות בנבחרת רומניה) הספיק לעמוד על הקווים של סטיאווה בוקרשט ב-2015 ולאחר מכן עבר בהתאחדות לכדורגל, כמאמן הנבחרת הצעירה ובשנים 2019-2021 כמאמן הנבחרת הבוגרת.

הכוכבים: שחקני נבחרת רומניה, הבלם ניקושור באנקו ושחקן הכנף אנדריי איבן, סוחבים את העגלה. איבן כבר נרכש בעבר על ידי קרסנודאר תמורת 3 מיליון יורו, אבל לא התאקלם ברוסיה ואחרי שנתיים חזר הביתה. באנקו משחק בקראיובה מאז 2014 ויש לו 26 הופעות בנבחרת רומניה.

שנות ה-80: קראיובה הצליחה לעשות דברים יפים בזירה היבשתית לפני כמה עשורים. ב-1980 היא הדיחה את לידס יונייטד בסיבוב השני בגביע אופ"א, ב-1983 הגיעה עד חצי הגמר תוך שהיא מדיחה בדרך את בורדו וקייזרסלאוטרן ונעצרת רק על ידי בנפיקה. ב-1982 העפילה לרבע גמר גביע אירופה (היום ליגת האלופות) והפסידה שם לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully