וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוב לינקוביץ' טרם הוסדר, בית"ר תפגוש את הפועל ת"א בסגל דליל

11.8.2022 / 21:14

בעקבות החוב לאקס, כל שחקני הרכש של הירושלמים פרט לאספרייה ואבישי כהן לא יהיו בסגל, שימנה 16-17 שחקנים כולל צעירים מהנוער (שבת, 20:15, ספורט3)

מסיבת העיתונאים של משה חוגג/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

עידן ברק אברמוב בבית"ר ירושלים ייצא לדרך באופן רשמי בשבת הקרובה, כאשר הקבוצה מהבירה תתארח אצל הפועל תל אביב (20:15, ספורט3) למשחקה הראשון בגביע הטוטו. עם זאת, הסגל שיעמוד לרשות המאמן יוסי אבוקסיס רחוק מלהיות אידיאלי.

בעקבות העובדה שהחוב לשחקן הקבוצה בעונה שעברה מרקו ינקוביץ' טרם הוסדר, הקבוצה לא יכולה לרשום את השחקנים הישראלים שהגיעו הקיץ למועדון - רונן חנציס, אור זהבי, חגי גולדנברג, בר כהן, סתיו נחמני ואיתמר ישראלי.

הרכב בית"ר ירושלים במשחק הכנה מול דניפרו. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יפגשו את הפועל תל אביב בסגל חסר מאוד. שחקני בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר קיבלה אישור לרשום שחקן ישראלי אחד מבין אלו ששיחקו אשתקד בליגה הלאומית, כך שמי שיוכל בכל זאת לשחק הוא אבישי כהן, שהיה בעונה שעברה בבני יהודה והועדף על פני זהבי ששיחק איתו גם בלאומית בעונת 2021/22.

הקבוצה תוכל לרשום למשחק גם את דנילו אספרייה, זאת משום שאת השחקנים הזרים ניתן לספור כנבחנים. בית"ר תתייצב בבלומפילד עם סגל שכולל 16-17 שחקנים, כאשר מי שיהיו על הספסל יהיו רק בוגרים ממחלקת הנוער כמו עדי יונה, רוי דוגה וליאל דרעי.

הרכב משוער: נתנאל דלויה, אבישי כהן, אוראל דגני, אופיר קריאף, דוד חוג'ה, מקס גרצ'קין, אביאל זרגרי, דן עזריה, ירדן שועה, דנילו אספריה, חלאופילו פלייטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully