וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: שחקנים בני 17 ו-18 כיכבו במהפך של דורטמונד בפרייבורג

גרגוריטש סיבך את הצהובים ביער השחור, אך ביינו גיטנס נהנה משגיאה של השוער ומוקוקו כבש ובישל בקאמבק של האורחת. גם וולף הבקיע

תקציר: פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 3:1/ספורט1

המחזור השני בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם דרמה גדולה במשחק החוץ של בורוסיה דורטמונד אצל פרייבורג. המחזור יימשך עם עוד שישה משחקים בשבת, ביניהם מונס דאבור והופנהיים שיארחו את בוכום וגם מחזיקת הגביע ר.ב. לייפציג שמחפשת את ניצחונה הראשון העונה בליגה הגרמנית.

ג'יימי ביינו גיטנס, שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. Alex Grimm, GettyImages
הדור הצעיר חגג. ביינו גיטנס/GettyImages, Alex Grimm

פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 3:1

דורטמונד נותרה בהלם מהגידול שאובחן אצל חלוץ הרכש סבסטיאן האלר, אך הגיבה במהרה והחתימה במקומו את אנתוני מודסט. החלוץ בן ה-34 פתח בחוד והתקשה להרשים בהופעת הבכורה, אך דווקא שני שחקנים שביחד גדולים ממנו רק בשנה עשו את ההבדל במחצית השנייה.

השוורצגלבן נקלעו לפיגור בדקה ה-35 מנגיחה מדויקת של מיכאל גרגוריטש, אך כאמור נהנו ממהפך תוצרת דור העתיד. ג'יימי ביינו גיטנס בן ה-18, שניצח את נבחרת הנוער של ישראל בגמר אליפות אירופה עם אנגליה הקיץ, נכנס כמחליף בדקה ה-64 וכעבור 13 דקות בלבד מצא את הרשת ורשם את שערו הראשון בבוגרים. האנגלי בעט מחוץ לרחבה ונהנה משגיאה קשה של השוער מארק פלקן, שלא הצליח לתפוס את הכדור וראה אותו נוחת ברשת.

מי שבישל לביינו גיטנס הוא חברו הצעיר, יוסופה מוקוקו בן ה-17, שבעצמו השלים את המהפך בדקה ה-84 עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה לרשת של פלקן. מריוס וולף בן ה-27 סגר סיפור עם בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה בדקה ה-88 ושמר על מאזן מושלם עבור הצהובים כעבור שני מחזורים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ר.ב. לייפציג מרסל הלסטנברג. רויטרס
לייפציג מחפשת ניצחון ראשון. הלסטנברג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - פ.צ. קלן (שבת, 16:30, ספורט3)

מחזיקת הגביע יצאה במחזור הפתיחה עם נקודה בלבד ממשחק החוץ מול שטוטגרט, זאת למרות שבעטה הרבה יותר לשער מאשר היריבה, אך פשוט חסרה את המחץ כדי לצאת עם הניצחון. כעת מחפשים השוורים ניצחון בכורה בבונדסליגה כאשר יארחו את פ.צ. קלן. האורחת מגיעה מעודדת לאחר ה-1:3 על שאלקה במחזור הפתיחה ותקווה לצאת עם נקודות גם מהמשחק בשבת.

תקציר: הופנהיים - בוכום 2:3. Alex Grimm, GettyImages
מחפש דקות בכורה העונה בבונדסליגה. דאבור/GettyImages, Alex Grimm

הופנהיים - בוכום (16:30, ספורט3)

המארחת איבדה יתרון 0:1 במחזור הפתיחה מול מנשנגלדבאך, זאת לאחר ששטפן פוש הורחק בצהוב שני עוד בדקה ה-19 בדרך להפסד 3:1. כעת תקווה הופנהיים להשיג נקודות בכורה מול הקהל הביתי, כאשר מונס דאבור, שלא זכה להיכנס כמחליף מול גלדבאך ירצה לראות דקות ראשונות העונה בבונדסליגה. היריבה שתחסר ארבעה שחקנים בעקבות פציעה מחפשת גם היא נקודות ראשונות לאחר ה-2:1 הביתי במחזור הראשון מול מיינץ.

שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך מרכוס תוראם. Frederic Scheidemann, GettyImages
דלבאך תישאר מושלמת בתום המחזור השני? תוראם/GettyImages, Frederic Scheidemann

שאלקה - בורוסיה מנשנגלדבאך (19:30, ספורט3)

הרויאל בלוז, שחזרו לליגה הבכירה לאחר שנה בבונדסליגה 2 הפסידו במשחק החזרה שלהם עם הפסד 3:1 לקלן במחזור הפתיחה. במשחק הבית מול גלדבאך, תקווה שאלקה לרשום נקודות ראשונות העונה, ותיאלץ להסתדר ללא דומיניק דרקסלר שהורחק במחזור הראשון. אצל גלדבאך לארס שטינדל הפצוע בספק למשחק.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - שטוטגרט (16:30)
באייר לברקוזן - אוגסבורג (16:30)
הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט (16:30)

משחקי יום ראשון:

מיינץ - אוניון ברלין (16:30)
באיירן מינכן - וולפסבורג (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully