וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בקריירה: המאמן שפוטר רגע לפני המונדיאל

ואהיד חלילודז'יץ' סיים את דרכו בנבחרת מרוקו כשלושה חודשים לפתיחת הטורניר, הדבר קרה לו גם לפני גביעי העולם ב-2010 ו-2018. זייש ישוב לנבחרת בעקבות העזיבה?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

אמנם זה דבר די חריג, אך כמעט לקראת כל מונדיאל אחת הנבחרות מפטרת את מאמנה בחודשים האחרונים לקראת הטורניר. עם זאת, למעט מאוד מאמנים יש סיפור כמו של ואהיד חלילודז'יץ'.

המאמן הבוסני בן ה-69 הוביל את נבחרת מרוקו לגביע העולם והיה אמור להדריך אותה בטורניר בקטאר, אך היום (חמישי) המרוקאים הודיעו על סיום תפקידו. עבור חלילודז'יץ' מדובר בתסריט מאכזב במיוחד, אך לא כזה שאינו מוכר לו.

בפברואר 2010, פחות מארבעה חודשים לפני הטורניר בדרום אפריקה, חלילודז'יץ' פוטר מנבחרת חוף השנהב. הדבר קרה לו גם ב-2018, כאשר חודשיים בלבד לפתיחת הטורניר ברוסיה הוא סיים את תפקידו כמאמן נבחרת יפן. כאמור, כעת תרחיש הבלהות חזר על עצמו בפעם השלישית, כשלושה חודשים לפני שגביע העולם יוצא לדרך.

ואהיד חלילודז'יץ' מאמן נבחרת מרוקו. רויטרס
תסריט שחוזר על עצמו. חלילודז'יץ'/רויטרס

המאמן שהדריך את נבחרת מרוקו החל מ-2019 הסתכסך במהלך הקדנציה שלו עם שניים מהכוכבים הגדולים של הנבחרת, נוסייר מזראווי מבאיירן מינכן וחכים זייש מצ'לסי, כאשר הסכסוך שלו עם המאמן עורר סערה גדולה וגרמה לכוכב לפרוש מהנבחרת. על פי דיווחים הסיבות לפיטורים הן "חוסר הסכמה בנוגע להכנת הנבחרת לטורניר", וכעת במרוקו ימתינו לראות האם עזיבת חלילודז'יץ' תגרום לזייש לחזור בו ולייצג את הנבחרת בקטאר. מרוקו הוגרלה לבית מספר 6 לצד בלגיה, קרואטיה וקנדה.

אגב, חלילודז'יץ' כן הספיק במהלך הקריירה לאמן פעם אחת במונדיאל, והוא רשם הצלחה גדולה במיוחד. בטורניר ב-2014 בברזיל, הבוסני שימש כמאמנה של נבחרת אלג'יריה והוביל אותה לשמינית הגמר, שם נכנעו 2:1 לאחר הארכה לגרמניה, שהוכתרה בסיום הטורניר לאלופת העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully