וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "להחתים שוב את רונאלדו? הוא בן 38"

נשיא ריאל מדריד שלל את החזרת הפורטוגלי. באנגליה טענו - הוא רוצה לעזוב את יונייטד כי טן האח לא החתים חלוץ מרכזי בקיץ

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית/ספורט1

20 יום נותרו עד לסגירת חלון ההעברות וכריסטיאנו רונאלדו הוא עדיין שחקן של מנצ'סטר יונייטד. בצל חוסר הוודאות בנוגע לעתידו, עושה רושם שקבוצה נוספת, האקסית המיתולוגית ריאל מדריד, ירדה מהפרק באופן סופי. הנשיא פלורנטינו פרס, שכידוע שבר את שיא ההעברות ב-2009 כדי לצרף את הפורטוגלי בפעם הראשונה, צולם כשהוא מתבקש על ידי האוהדים להחתים את כריסטיאנו רונאלדו. התשובה שלו לא הותירה מקום לספק: "שוב פעם? הוא כבר בן 38".

אז אמנם רונאלדו יחגוג את יום הולדתו ה-38 רק בפברואר, אך עושה רושם שמבחינת ריאל מדריד הוא לא מהווה אופציה. פרט למריאנו, הבלאנקוס לא מחזיקים כעת בסגל חלוץ טבעי שיכול לשמש כגיבוי לקארים בנזמה, זאת לאחר שלוקה יוביץ' ובורחה מיוראל עזבו במהלך הקיץ. למרות הדלילות, אלופת אירופה לא מתכוונת לחזק בינתיים את הסגל בחלוץ נוסף.

בינתיים, באנגליה ממשיכים לעבור על הסיבות שבגללן הפנומן מעוניין לעזוב את הקבוצה. היום (חמישי) טענו ב"מירור" כי אחת מהן היא שאריק טן האח פסל את הדרישה שהציב הפורטוגלי עוד במהלך העונה שעברה - להחתים חלוץ בכיר שישחק לצדו.

סיום חוזהו של אדינסון קבאני הותיר את השדים האדומים ללא '9' טבעי מלבד רונאלדו, כאשר באנגליה הזכירו שדרווין נונייס היה חזק על הכוונת, אלא שהאורוגוואי בחר כידוע לחתום בליברפול. מנצ'סטר יונייטד צירפה בקיץ הנוכחי רק שני שחקני הגנה - ליסנדרו מרטינס וטיירל מלאסיה - וקשר התקפי בדמותו של כריסטיאן אריקסן, אך בכל הנוגע לחוד, טן האח החליט להסתפק בינתיים באנתוני מרסיאל שחזר מהשאלה לסביליה וכבש במצטבר תשעה שערים בלבד בכל המסגרות בשתי העונות האחרונות.

גם מרכוס ראשפורד (שבכלל מועמד לפ.ס.ז'), שהוא במקור שחקן כנף, תופקד במרכז ההתקפה בתחילת העונה הנוכחית וטן האח אמר לאחר ההפסד לברייטון במחזור הראשון בפרמיירליג: "יש לנו שני חלוצים, אולי שלושה עם ראשפורד, אפשר לספור גם אותו כחלוץ". מעבר לכך, עושה רושם שאם יונייטד תחתים שחקן התקפה עד סוף החלון, הרי שהמאמן מעדיף שיהיה זה אנטוני הברזילאי שבלט תחתיו באייאקס - וגם הוא משחק באגף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully