וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN הכתירו את שון וייסמן כאיש המפתח של ויאדוליד העונה

"הגיע זמנו לנצוץ, תהיה עליו הרבה אחריות, אבל מול הגנות חזקות יותר", נכתב על החלוץ הישראלי, שיחמיץ את פתיחת העונה בשל פציעה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

הליגה הספרדית תצא לדרך בסוף השבוע הקרוב ותציג שוב לראווה נציג ישראלי באחת הליגות הגדולות בעולם. לאחר שכיכב אשתקד בליגת המשנה, שב שון וייסמן לליגה העליונה עם ויאדוליד ויקווה להמשיך במומנטום, אף שאת פתיחת העונה הוא יחמיץ בשל פציעה.

הציפיות בהחלט גבוהות. ב-ESPN סקרו את כל אחת מקבוצות לה ליגה, ובחרו בין היתר שחקן מפתח אחד מכל קבוצה. אצל העולה החדשה, היה זה הישראלי: "אולי הם עוד לא סיימו את הרכש, אולי יגיע עוד ג'וקר שיכבוש את הקטגוריה הזאת, אבל בינתיים נגיד שון וייסמן. בוולפסברגר הוא נראה כמו חלוץ פורה. כשהצטרף ב-2020 הכישרון הזה נעלם. 20 השערים שכבש בעונה שעברה שמים עליו כמות גדולה של אחריות והוא יצטרך שוב לקבל אותה על עצמו, אבל נגד הגנות חזקות יותר. הגיע זמנו לנצוץ שוב".

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
הרבה אחריות על הכתפיים. וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

ב-ESPN העריכו כי ויאדוליד תצליח בסופו של דבר להינצל מירידה. את העונה תפתח העולה החדשה ביום שבת הקרוב, בבית מול ויאריאל. וייסמן, כאמור, יחמיץ את המשחק, וכך גם מספר מהמשחקים הקרובים של קבוצתו, בשל פציעה בגיד הירך ברגלו השמאלית. "יש לנו גם את סקו גאסמה שנמצא בכושר טוב כרגע", אמר המאמן פאצ'טה. "זה לא משנה אם שון ישחק או מישהו אחר, נילחם עם השחקנים שיש לנו ואני סומך עליהם. נמשיך לנקוט בגישה של אופטימיות ואומץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully