וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה": אנטטוקומפו מטיל אימה

רכז נבחרת ספרד תוהה לקראת מפגש נוסף עם יאניס, שהתפוצץ בשלישי: "אין לי מושג איך לעצור אותו. אם מישהו יודע, בבקשה שיגיד לי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

יומיים לאחר שהובסה 86:70 באתונה במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת אליפות אירופה, נבחרת ספרד תפגוש הערב (חמישי) שוב את יוון, הפעם במדריד, והיכולת שהפגין יאניס אנטטוקומפו בניצחון של נבחרתו שלשום מלחיץ את שחקניו של סרג'יו סקאריולו. אחרי שה"גריק פריק" קלע 31 נקודות עם שתי החטאות בלבד מהשדה (9/10 לשתיים, 2/3 לשלוש), הוריד 10 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים ב-20 דקות בלבד לעיני 18,000 איש שבאו להתפעל ממנו ביציעי האואקה, הרכז הספרדי קינו קולום התייחס לדומיננטיות של כוכב מילווקי באקס.

"הוא עושה את ההבדל על המגרש. בחיים שלי לא ראיתי משהו כזה. הוא אחד השחקנים הכי מעניינים בכדורסל האירופי, אין ספק שיוון תדבר חזק באליפות אירופה", אמר קולום על מי שנבחר פעמיים ל-MVP של העונה הסדירה ב-NBA, וכמובן לשחקן המצטיין בסדרת הגמר אשתקד אחרי שהוביל את מילווקי לאליפות. "אין לי מושג איך אפשר לעצור אותו. אם מישהו יודע, בבקשה שיגיד לי".

מאמן נבחרת יוון דימיטריס איטודיס, שהעניק כאמור זמן פרקט מוגבל חלקית לאיש המרכזי בסגל שלו, הודה בהומור: "אם הוא ישחק כך 30 דקות, אנחנו נהיה בסדר".

יוון שובצה לבית ג' ביורובאסקט, לצד אסטוניה, אוקראינה, בריטניה, איטליה וקרואטיה, ובסיטואציה מסוימת עשויה לפגוש את נבחרת ישראל בשמינית הגמר, כאשר הדבר תלוי כמובן בהעפלת שתי הנבחרות ובמיקומן בתום שלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully