וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים כבר מוכנים: "מסכמים עונה מאתגרת ובציפייה לעונה חדשה"

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 10:40

אירוע פתיחת העונה נערך בחסות קבוצת MGS, ובו לקחו חלק כ-80 משופטי ועוזרי שופטים. היו"ר גיורא ענבר: "איגוד השופטים בראשותי נותן ויתן גיבוי מלא לשופטים ולשופטות שלנו"

יוסי שרעבי, גיורא ענבר, גדעון מולייב, יריב טפר, גולן סימנטוב. עודד קרני, אתר רשמי
עונה חדשה של שיפוט יוצאת לדרך. יוסי שרעבי, גיורא ענבר, גדעון מולייב, יריב טפר וגולן סימנטוב באירוע החגיגי/אתר רשמי, עודד קרני

אירוע פתיחת עונה של איגוד השופטים נערך אמש (רביעי), בחסות קבוצת MGS. האירוע התקיים בביתו של גדעון מוליוב, הבעלים של קבוצת MGS, ובו לקחו חלק גם מנכ"ל הקבוצה גולן סימנטוב, איש העסקים ויו"ר איגוד השופטים גיורא ענבר, מנכ"ל האיגוד יריב טפר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי, וכ-80 משופטי ועוזרי הליגות המקצועניות, ובנות ובני הזוג.

באירוע החגיגי איגוד השופטים נפרד בין היתר מדניאל בר נתן, שופט ליגת העל, שמסיים שיפוט על הדשא ועובר לשיפוט מסך, וכן ממספר עוזרי שופט שעברו לשמש כעוזרי שופט מסך.

"אנחנו מסכמים עונה מאתגרת ובציפייה לעונה חדשה", אמר יריב טפר. "תהליך כניסת שיפוט המסך, בזכותו שדרגנו יכולות במהלך פגרת הקיץ, בנוסף לכל האלמנטים החשובים של כושר גופני וחידוד הנחיות בהיבטי חוקת המשחק, הם רק חלק מתהליכים ארוכי הטווח שאנחנו עדים לתמורות שלהם. אין ספק שכשיוצאים לדרך כה מאתגרת צריכים חברים ושותפים שיחזקו ויתמכו לאורך הדרך, קבוצת MGS הינה שותפה נאמנה כבר שנים ואנחנו מצפים לפתוח את העונה החדשה יחד".

גיורא ענבר, יו"ר איגוד השופטים, הוסיף: "אני מאחל לכל השופטים והשופטות שלנו עונה מוצלחת וטובה מקצועית, עם החלטות נכונות וראויות, ולא פחות חשוב, גם פעילות חינוכית וערכית, עם גופים, עמותות בקהילה ובחברה. איגוד השופטים בראשותי נותן ויתן גיבוי מלא לשופטים ולשופטות שלנו, וכולי תקווה שכולנו נהנה מעונה מלאת חוויות, ריגושים והנאות".

הבעלים של קבוצת MGS גדעון מולייב, אמר: "כבעלים של חברת MGS אני גאה לארח את שופטי ועוזרי השופט של הכדורגל הישראלי באירוע פתיחת העונה, אני רואה את האתגרים הגדולים איתם הם מתמודדים את ההשקעה ואת אהבתם לכדורגל ומחוייבותם למשחק הוגן. מגה ספורט נותנת החסות הראשית ודיאדורה המלבישה הרשמית גאות ללוות אתכם בעונה נוספת ומאחלות לכם עונה מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully