וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "לשוב לסלוניקי עם מכבי תל אביב זה מיוחד עבורי"

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 22:53

צפו במאמן מכבי תל אביב מתקבל באהבה גדולה ברחובות העיר שהוא מכיר כל כך טוב. הצהובים ביקרו באנדרטה לזכר אוהד אריס שנדקר למוות על ידי אוהדי קבוצה יריבה

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

משחק הגומלין של ולאדן איביץ' ומכבי תל אביב מול אריס סלוניקי מחר (חמישי, 21:00, ספורט1) לא יהיה סתם עוד משחק. והסרבי שיחק עונה אחת בשורות אריס (2007/08), לפני שסיים את קריירת המשחק שלו בפאוק סלוניקי, ואז הפך למאמנה. הוא מכיר היטב את העיר, ואהוב מאוד ברחובות, כפי שניתן ללמוד מכתבת הווידאו שעלתה באתר הרשמי של מכבי תל אביב עם שובו למדינה.

"עזבתי ב-2017, עברו שש שנים, זאת הפעם הראשונה שאני מגיע לכאן כמאמן של קבוצה אחרת", אמר. "ביליתי הרבה שנים כאן, שיחקתי בשתי קבוצות, שבע שנים בפאוק ועוד שנה באריס, וכאן נמצא הבית שלי, המשפחה שלי, ולשוב עם הקבוצה שלי, מכבי תל אביב, זה מיוחד. אבל זה חלק מהעבודה, כמו שאמרתי. זה היה בעבר ואני לא אוהב לחיות בעבר ולדבר על העבר. אני ממוקד רק במשחק, לא משנה מול מי אנחנו משחקים. אני עובד כדי לתת 100 אחוז בכל יום למכבי תל אביב".

שחקני מכבי תל אביב עומדים דקות דומיה לזכר אוהד אריס סלוניקי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רגע מרגש. דקת דומיה לזכר אוהד אריס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הצהובים ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק באצטדיון קלאנטיס ויקילידס ולפני שנכנסו לאצטדיון הקדישו כמה דקות להנציח את זכרו של אחד מאוהדי הקבוצה המקומית. איביץ' והשחקנים צעדו לנקודה לא רחוקה מהאצטדיון ובה אנדרטה לזכרו של אוהד אריס סלוניקי, אלקיס קמפנוס, אשר באותה נקודה נדקר למוות על ידי אוהד קבוצה יריבה. איביץ' הניח זר מטעם מכבי על האנדרטה בעוד שמזכ"ל המועדון, עידן אלטר, סיפר לשחקנים על האירוע הטרגי שטלטל את יוון. לאחר מכן עמדו השחקנים דקת דומיה לזכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully