וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "נשחק כדי לנצח, נסמוך על האיכויות שלנו"

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 20:15

מאמן מכבי תל אביב מוכן לגומלין מול אריס (חמישי, 21:00, ספורט1): "אנחנו מוכנים להילחם, נשחק אגרסיבי". ייני: "יודעים למה לצפות ומאמינים בעצמנו". דוידזאדה ככל הנראה יועדף על פני חוזז. מאמן היריבה: "אני אופטימי, אין לנו מה להפסיד". מאנו גרסיה יפתח

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

במכבי תל אביב משלימים את ההכנות לקראת משחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג מול אריס סלוניקי (חמישי, 21:00, ספורט1). הצהובים מגיעים עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בתל אביב, בתקווה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הפלייאוף, שם מחכה ניס החזקה.

ולאדן איביץ' לא צפוי לערוך שינויים במערך שפתח מול אריס בחמישי שעבר בבלומפילד והוא שוב יעלה עם שלישיית הבלמים ניר ביטון, שרן ייני ואנריק סבוריט. ההתלבטות היחידה היא מי יפתח כמגן שמאלי במערך הזה. מי שהיה אמור לעלות בהרכב בבלומפילד היה אופיר דוידזאדה, אבל הוא הרגיש רגישות בשרירי המפשעה בחימום וביקש להתחלף. במקומו עלה מתן חוזז בהרכב. נראה שהפעם יפתח דוידזאדה. ערן זהבי שעלה במחצית השנייה כמחליף וכבש את השער השני צפוי גם הפעם להמתין על הספסל, למרות שהחלטה סופית תתקבל רק בתום אימון הערב. ההשפעה של זהבי על כר הדשא עצומה ולכן עדיין שוקלים במכבי תל אביב את האפשרות שהוא יפתח במקום ברנדלי קובאס.

500 אוהדים של מכבי תל אביב צפויים להיות באצטדיון, על פי ההערכות של אריס סלוניקי. אריס מכרה כבר 12 אלף כרטיסים לאוהדיה וההערכה היא שיהיו מחר במגרש 20 אלף איש שייתנו לשחקנים היווניים אווירה ביתית וחמה.

"נבוא לשחק את המשחק שלנו", אמר ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים. "זו המחצית השנייה ואנחנו מוכנים להילחם. עבדנו קשה, נשחק אגרסיבי, נשחק כדי לנצח. אני מכיר את העיר ואת אריס, הליגה היוונית חזקה מאוד. אני מכבד את היריבה שלנו, אבל נסמוך על האיכויות שלנו. אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק. היה לנו זמן להתכונן למשחק הזה ואנחנו קבוצה שמשחקת התקפית ונחנו מתכוונים להמשיך לשחק ככה".

כשנשאל האם ישנה את הטקטיקה שלו אמר המאמן: "הכל אפשרי במשחק אחד, שיטה יכולה להשתנות. יש לנו רק בעיה אחת בסגל, אבל נראה. נראה איך האימון. אני בטוח שאריס ישנו משהו במשחק שלהם. מה בדיוק - אני לא יודע. כמובן שנהייה מוכנים לכל דבר. מה שמעניין אותי זה יותר איך השחקנים שלי ישחקו פחות איך היריבה תשחק".

שרן ייני הוסיף: "אנחנו מכבדים מאוד את אריס, זו קבוצה טובה, אבל התכוננו היטב. ברור לנו שיהיה אצטדיון מלא שידחוף אותם, הולך להיות משחק טוב. אריס תבוא להילחם, אנחנו מכירים את הפוטנציאל שלה אבל גם יודעים למה לצפות ומאמינים בעצמנו".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, יוריס ואן אובריים, ברנדלי קובאס, גבי קניקובסקי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. דני מרון
אמור להתחיל על הספסל. זהבי/דני מרון

מנגד, ביוון מעריכים שמאמן אריס סלוניקי חרמן בורגוס יחזור למערך 4-4-2 שמאפיין אותו בדרך כלל - ושאותו זנח ביום חמישי האחרון בבלומפילד. הרכש הנוצץ מאנו גרסיה, שעלה מהספסל במשחק הראשון, צפוי לפתוח הפעם בקישור, כשבחוד מקומו של אנדרה גריי נראה מובטח. לואיס פאלמה ורפאל קמאצ'ו שנכנסו כמחליפים עשויים לפתוח הפעם, אולי על חשבון מתאו גרסיה ודניאל מנסיני.

"אני אופטימי", אמר במסיבת העיתונאים. "עבדנו היטב השבוע, אנחנו צריכים לנצח, ולשם כך נצטרך לנצל את המצבים שיצרנו והחמצנו בתל אביב. כדי להבין את הרמה של היריבה שלנו, צריך פשוט להסתכל על כמות התארים של מכבי תל אביב".

על חשיבותו של הקהל מחר אמר המאמן: "זה יהיה אידיאלי מבחינתנו למלא את האצטדיון, חשוב שכולם יעזרו לקבוצה. נרצה לצאת לדשא עם מנטליות של ווינרים, אין לנו מה להפסיד, נבוא לנצח את המשחק מהדקה הראשונה. הלחץ הוא עלי, אני מנסה לקחת אותו אלי כדי שלא יהיה על השחקנים".

הרכב משוער: חוליאן, סאלם אמבקטה, יאקוב בראבץ', פביאנו, מרווין פירסמן, שייק דוקורה, מאנו גרסיה, דניאל מנסיני, מתאו גרסיה, חואן איטורבה, אנדרה גריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully