וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "נצעיד את בית"ר ירושלים שלנו למקומות טובים"

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 19:07

יום חג בבירה. הבעלים החדש פנה לאוהדים: "עברתם תקופה מורכבת מאוד. כאבתי את כאבכם ועכשיו זה הזמן שלנו להתייצב כאיש אחד כדי לעשות את השינוי הנדרש. נוכל יחד להחזיר את בית"ר לקדמת הבמה"

מסיבת העיתונאים של משה חוגג/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

יום חג בבית"ר ירושלים. אחרי העברת הבעלות ממשה חוגג לברק אברמוב, בבירה ממתינים לאישור הקבוצה בבקרת התקציבים כך שהיא תקבל אישור לשחק בליגת העל. בינתיים הבעלים החדש אמר לאחר הרכישה: "אני שמח ונרגש להיות הבעלים של המועדון העצום הזה, אותו אני אוהד מאז שאני זוכר את עצמי. זוהי זכות שנפלה בחלקי ואני מאמין באמונה שלמה שנצעיד את בית"ר שלנו למקומות טובים. יש לנו דרך ארוכה, אבל הוכחתם לא פעם שזה לא מפחיד אתכם".

אברמוב המשיך: "'בית"ר הדגל של המדינה" זה לא רק שיר ביציע, זאת אמת צרופה. אני יודע זאת. אתם יודעים זאת. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את זה ביחד. לפרוס את הדגל הענק שלנו כדי שנוכל יחד להחזיר את בית"ר לקדמת הבמה, למקום אליו המועדון הענק הזה ראוי להיות בו".

משה חוגג, ברק אברמוב, חותמים על העברת בעלות בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אברמוב וחוגג במעמד החתימה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אברמוב הוסיף: "עברתם תקופה מורכבת מאוד של חששות ואי ודאות. זה קשה, אני יודע את זה. כאבתי את כאבכם ועכשיו זה הזמן שלנו להתייצב כאיש אחד כדי לעשות את השינוי הנדרש. לשים הכל בצד ולהתאחד כאיש אחד לטובת עתיד בית"ר. בית"רים יקרים, לאחר אינספור ההודעות והטלפונים שקיבלתי מכם, אני קורא לבוא ליציעים ולהרעיד ביחד את טדי. נגמרו המילים - עכשיו זה זמן למעשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully