וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסה או קלאסה? הטעויות של מרקו טוצ'י, שסיכם בהפועל תל אביב

האדומים חיפשו בלם מוביל והנחיתו לבדיקות שחקן שהעביר מחצית מהקריירה בליגה השנייה במונטנגרו. האם זה הבינגו של הניסנובים?

מצעד הטעויות של מרקו טוצ'י/יוטיוב

הבלם המונטנגרי מרקו טוצ'י נחת בישראל לצורך בדיקות רפואיות בהפועל תל אביב, במה שעשוי להוביל להחתמה קצת מפתיעה. האדומים לא הסתירו בשום שלב של הקיץ את הרצון שלהם להתחזק בבלם בשיעור קומה גבוה, ולכן הסיכום עם טוצ'י - עליו פורסם בתקשורת המונטנגרית - יכול לגרום להרמת גבות.

טוצ'י בן ה-23 שיחק עד כה רק במולדתו, שם לבש את מדי בודוצ'נוסט, יזרו, פ.ק. פודגוריצה ודצ'יץ'. הוא צבר 63 הופעות בליגה הבכירה ו-54 הופעות בליגת המשנה ולא שיחק בנבחרות הצעירות של מונטנגרו. על פניו קורות חיים לא מרשימים - בוודאי לא שחקן שיכול "לחנוך" צעירים כסתיו למקין ואור ישראלוב.

אבל צפייה בחלק מקטעי הווידאו שלו אמורים להדאיג את אוהדי הפועל תל אביב הרבה יותר מהרזומה שלו. חשוב לומר - טוצ'י הוא בלם גבוה וחזק שמנצח הרבה קרבות פיזיים ואוויריים, משחק באגרסיביות ויודע לחלץ כדורים גם במרחק של 20-30 מטר מהשער. מנגד מצפייה בו עולה שהוא מתקשה בהנעת הכדור, סובל כשיהיריבה לוחצת ולא נהנה מטכניקה גבוהה.

מצעד הטעויות שלו כולל לא מעט מסירות לשחקני היריב, גליצ'ים לא מתוזמנים ופספוסי כדורים בתוך הרחבה. אולי בהפועל תל אביב מרגישים שיש כאן חומר גלם שאפשר לפתח ולהפוך לבלם מוביל, אבל בשביל שזה יקרה, במתחם חודורוב יצטרכו לעבוד קשה מאוד ולגמול אותו מהטעויות.

הטעויות של מרקו טוצ'י

מצעד הטעויות של מרקו טוצ'י/יוטיוב

אחרי מעללי סיאנדה קולו ומוחמד קליל טראורה בעונה שעברה, בהפועל תל אביב בוודאי מקווים שהפעם הבלם הזר שלהם יהפוך לבינגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully