וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לסגנית האלופה: רוברט קרטר חתם בבני הרצליה

10.8.2022 / 10:57

הסנטר (28, 2.06) ששיחק בשלוש העונות האחרונות בליגה היפנית יחליף את צ'ינאנו אונואקו ויהיה שחקן החיזוק הראשון שחותם הקיץ בשרון. אורן אהרוני: "לא היה קל למצוא שחקן שיוכל להשלים את החסר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.8/ספורט1

חודשיים אחרי שסיימה את העונה עם תואר סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה רשמה היום (רביעי) בני הרצליה חיזוק ראשון לקראת עונת 2022/23 כשהחתימה את הסנטר האמריקאי רוברט קרטר שייכנס לנעליו של צ'ינאנו אונואקו.

קרטר (28, 2.06) שיחק שנתיים באוניברסיטת ג'ורג'יה טק ועוד שנה אחת במרילנד לפני שיצא לאירופה בקיץ 2016 וחתם בברינדיזי האיטלקית. את עונת 2017/18 הוא פתח בריטאס וילנה, שוחרר אחרי שלושה חודשים ועבר לגזיינטפ הטורקית. בקיץ 2018 חתם בז'ציאנג הסינית אך לא שיחק במדיה ועבר לאייפון הטורקית. משנת 2019 משחק הסנטר בליגה היפנית - תחילה בשינמן, בעונת 2020/21 במדי יוקוהמה ובעונה שעברה במדי סאן-אן אצלה רשם 15.7 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.

רוברט קרטר במדי מכללת מרילנד. Kevin C. Cox, GettyImages
חיזוק למחזיקת הגביע. קרטר במדי מרילנד/GettyImages, Kevin C. Cox

"היה חשוב לנו למצוא את החתיכה הנכונה לפאזל שתשלים את הסגל בהצלחה במיוחד אחרי שהצלחנו להשאיר את רוב השחקנים משנה שעברה", אמר המאמן אורן אהרוני על קרטר, "אונואקו היה שחקן מרכזי בקבוצה, לא היה קל לבחור ולמצוא שחקן שיוכל להשלים את החסר, אבל קרטר היה אחד מרשימה מאד מצומצמת של שחקנים שעונים על הדרישה הזאת. הוא שחקן איכותי ומגוון שיעזור לנו להמשיך להתחרות בצמרת הטבלה".

המנהל המקצועי זופי אבדיה הוסיף: "אנחנו שמחים מאד להודיע על צירופו של קרטר ואחרי קיץ ארוך של המתנה וסבלנות למחליף ראוי לאונואקו אני מאמין שמצאנו את השחקן המתאים. מדובר בשחקן שרצו אותו פה במערכת ועוקבים אחריו לא מעט שנים אבל כלכלית לא התאפשר להביא אותו והקיץ התאפשר לנו לנצל חלון הזדמנויות בגלל רצונו לחזור ולשחק באירופה. הוא יוכל להביא לנו הרבה דברים לקבוצה ואני בטוח שהקהל שלנו יהנה ממנו מאד השנה".

הרצליה, שתשחק השנה בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א שמרה על ארבעה זרים מהעונה שעברה - קווינטון הוקר, כריס באב, מוריס קמפ ואנדי ואן וליט ועל שלושה שחקנים ישראלים - סנדי כהן, דורי סהר ויאיר קרביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully