וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסלן סרבי נעצר לאחר שהכה שני אנשים בפטיש ותקף ילדה בת 13

סאבה לשיץ', ששיחק בשתי הקבוצות של בלגרד, תקף על פי החשד אב ובנו ועוד שתי אחיות, שאחת מהן קטינה. הסיבה: ריב בכביש

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.8/ספורט1

הכדורסל הסרבי ידוע בכישרונות הרבים שהוא מייצא לרמות הגבוהות ביותר. עם זאת, יש גם לא מעט מקרים של שחקנים עם ראש מעט "מחופף" שהיו מעורבים בלא מעט תקריות ביזריות וגם אלימות. המקרה של סאבה לשיץ' הוא אחד מהם. הפאוור פורוורד, ששיחק בעונה החולפת בבוראץ צ'אצ'אק מהליגה הבכירה בסרביה וכעת נמצא ללא קבוצה נעצר לאחר שעל פי החשד תקף בצורה קשה שלושה אנשים בתקרית בה היו מעורבים גם אחיו, אביו ועוד אשה.

על פי הדיווח בתקשורת הסרבית, לשיץ' ומשפחתו נסעו בשני רכבים. איתו היו אשתו, אמו, אחיו ואביו כאשר "אי הבנה בכביש" עם רכב בו היו נוסעים קרואטים גררה פרובוקציה מצד אחד, ומכאן המצב הסלים. על פי הדיווח לשיץ', 34, 2.06 מטר, תקף בפטיש את הנהג, בן של שוטר, וזה פונה לבית החולים עם שברים בפניו. בנוסף, אשתלו לשיץ' ירקה על נוסעת נוספת במכונית, ילדה בת 13, כאשר אחותה, אשה בת 28, ספגה גם היא קללות ואיומים.

הכדורסלן הסרבי סאבה לשיץ'. הטוויטר של בוראץ צ'אצ'אק, אתר רשמי
האם למעשה הוא היה הקורבן? לשיץ'/אתר רשמי, הטוויטר של בוראץ צ'אצ'אק

מאוחר יותר, מכונית נוספת עם אביו של קורבנו של לשיץ' (בן 53) הגיע לאזור, וגם אותו על פי החשד תקף הכדורסלן בפטיש. בשל העובדה שהמותקפים הם קרואטים, המקרה עורר סערה גם בתקשורת במדינה השכנה.

"לפני הכניסה לכפר, רכב חתך אותי ונכנס לי לנתיב בצורה מסוכנת", מסר לשיץ' את גרסתו לתקרית. "אני והמשפחה שלי עמדנו בפני סכנה ממשית. הם מיד החלו עם העלבות על בסיס הלאום שלי ואמרו שנמאס להם מאיתנו. אשתי יצאה מהרכב לראות מה קורה, וילדה בת 13 קפצה עליה והחלה להכות אותה. הפרדתי ביניהן, נכנסנו לרכב ונכנסו לכפר וחצי שעה לאחר מכן הגיעו שני גברים, אחד בגיל העמידה ואחד צעיר יותר. הם צעקו עלינו 'רצחתם את ההורים שלנו ב-1995, אנחנו נרצח אתכם עכשיו והחלו לתקוף את אחי".

הכדורסלן הסרבי, ששיחק בין השאר גם בפרטיזן ובכוכב האדום בלגרד, המשיך: "אחי הגן על עצמו, ואז האיש בגיל העמידה הלך להביא שרשרת ממתכת והחל להכות את אמו ואז הגיע לכיווני. בהתחלה ברחתי ואז הבנתי שאני צריך לנטרל אותו מהנשק שיש לו. לאחר מכן גם הצעיר תקף אותי ואז הבנתי שאני פשוט חייב להגן על עצמי. הגבתי, והציער ברח מיד. רצינו לגרום להם לעזוב כמה שיותר מהר".

לשיץ' ואחיו נעצרו בעקבות התקרית ושוחררו לאחר מכן, על אף שעל פי העדויות איימו בין השאר עם השוטרים שהגיעו למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully