וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן סטנקוביץ': "יהיה לוהט בישראל. לא מצאתי פגמים במכבי חיפה"

מאמן הכוכב האדום בלגרד סיפר על רשמיו מה-0:4 של הירוקים על אולימפיאקוס: "זה היה משחק יוצא מן הכלל, צפוי קרב חזק". דראגוביץ' בסכנת צהובים

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד שמרה אתמול (שלישי) על המאזן המושלם שלה בעונת 2022/23. לצד ארבעת הניצחונות בליגה, אלופת סרביה גברה 0:2 בארמניה על פיוניק ירבאן והשלימה ניצחון כפול אחרי ה-0:5 הביתי. במועדון היו מרוצים מכך שהחלוץ מילאן פאבקוב, שלא פתח במשחק הראשון מול הארמנים, כבש את שערו השישי בשישה משחקים העונה, אך הוטרדו מהעובדה שמנהיג ההגנה אלכסנדר דראגוביץ' ספג צהוב נוסף, מה שאומר שכרטיס בחיפה ימנע ממנו לשחק בגומלין בבלגרד.

המשחק הראשון של מכבי חיפה מול הכוכב האדום יהיה כאמור בישראל ברביעי הבא (22:00) ובחלוף שישה ימים ייערך המשחק השני בסרביה. המנצחת תמשיך לבתי ליגת האלופות ואילו המפסידה תתנחם בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מילאן פאבקוב שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בכושר הבקעה מרשים. מילאן פאבקוב/GettyImages, Srdjan Stevanovic

המאמן דיאן סטנקוביץ' אמר לקראת צמד המפגשים עם אלופת ישראל: "קודם נעבור את ווז'דובאץ בליגה ואז נתרכז במשחקים מול מכבי חיפה. לא קל להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות, יהיה מפגש נחמד מאוד. קרב חזק. נגיע מוכנים לקראת אווירה חמה ואחר כך יהיה חם גם אצלנו. זה אתגר גדול עבורנו".

כוכב העבר של אינטר התרשם מה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס בסיבוב השני: "זה היה משחק יוצא מן הכלל. לחץ גבוה, מעברים בהתקפה, מהירות, יכולות טכניות. זו קבוצה באיכות גבוהה מאוד בכל אספקט של המשחק. לא יכולתי למצוא פגמים שם. אני חושב חיובי וזה גם מה שאני משדר לבחורים. יש לנו אמונה שנוכל לעשות היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully