וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקדאון: 22, בלי מלכוד

בפרק 121 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון" ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה שוחחו עם הלוחם הישראלי, עילאי ברזילי, שניצח את הקרב המקצועני הראשון שלו עם נוקאאוט מדהים תוך 22 שניות

בפרק 121 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון" ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה שוחחו עם הלוחם הישראלי, עילאי ברזילי, שניצח את הקרב המקצועני הראשון שלו עם נוקאאוט מדהים תוך 22 שניות.

ברזילי סיפר שעלה לקרב עם פציעה שהצליח להתגבר עליה למרות הכל, כיצד הניצחון ירים את המניה שלו לעתיד, המעקב על ידי לוחם ה-UFC חורחה מסבידאל שממש התלהב ממנו וחשש שהישראלי יפסיד, וגם דיבר על הקרב של שמעון סמוטריצקי בתכנית "הקונטנדר של דיינה ווייט" בתור מי שעמד לצדו בימים שהובילו לקרב.

בנוסף, ארקדי ועידו דיברו על אירוע UFC פייט נייט מסוף השבוע האחרון והניצחון המרשים של מוחמד אוסמאן, אח של אלוף UFC קמארו, שסיפק נוקאאוט מהסרטים שהוביל לניצחון וזכייה בתכנית "הלוחם האולטימטיבי", והתכוננו לאירוע פייט נייט הקרוב ולקרב המרכזי המסקרן בין מרלון ורה לדומיניק קרוז האגדי.

וגם, עידו לבש את הכובע של מנכ"ל איגוד ה-MMA הישראלי וסיפר על ההכנות של נבחרת הנוער לקראת אליפות העולם בשבוע הבא שתתקיים באבו דאבי, כאשר 13 לוחמים ולוחמות ייצאו ביחד עם 7 מאמנים לייצג את המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully