וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: פרנקי דה יונג מתקרב לצ'לסי, מיקל דמסגור חתם בברנטפורד

הקשר ההולנדי נפגש עם ראשי ברצלונה, אחד מכוכבי היורו מצטרף לפרמיירליג תמורת 15 מיליון יורו. איסא דיופ חתם בפולהאם, צ'לסי השאילה את סאר למונאקו

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית/ספורט1

העברות

* הבלם בן ה-25 איסא דיופ חתם לחמש שנים בפולהאם. עדיין לא ברור כמה כסף ווסטהאם קיבלה עבורו, אולם לפי דיווחים בממלכה, מדובר על כ-15 מיליון ליש"ט.

* מיקל דמסגור, אחד מכוכבי היורו, חתם רשמית בברנטפורד, ששילמה לסמפדוריה 15 מיליון יורו עבור הקשר הדני.

* הודעה רשמית מטעם ולנסיה לא יצאה לפני חצות, אך קשר ברצלונה ניקו גונסאלס, שיעבור לעטלפים בהשאלה, פרסם הודעת פרידה זמנית מאוהדי הבלאוגרנה בחשבון האינסטגרם שלו: "אני זקוק להרבה דקות כדי לצמוח כשחקן".

* הבלם בן ה-23 מלאנג סאר הושאל מצ'לסי למונאקו, לה תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

* מארסיי הכריזה כי הגיעה לסיכום עם אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני שמגיע אחרי שעזב את אינטר כבר נחת בצרפת ונפגש עם האוהדים כשהוא לבוש במדי קבוצתו החדשה.

יום עמוס במיוחד בקרמונזה. העולה החדשה לסרייה A צירפה בהשאלה עם אופציית רכישה את הקשר גונסאלו אסקלנטה (לאציו), קנתה את החלוץ סיריל דסרס ב-6.5 מיליון יורו (גנק) ורכשה גם את הבלם הגאורגי לוקה לוכושווילי תמורת 1.6 מיליון יורו (וולפסברגר).

* גנק שכאמור מכרה את דסרס לקרמונזה, כבר עשתה שימוש במרבית הסכום: הבלגים רכשו את הקשר בן ה-20 מתיאס גלארסה מארגנטינוס ג'וניורס ושילמו עליו 6 מיליון יורו.

* חטאפה מצאה עיר מקלט ליקוב ינקטו שלא היה בתכניות שלה. שחקן הכנף הצ'כי (26) הושאל לספרטה פראג עד סוף העונה, עם אופציית רכישה.

קבלת פנים חמה במארסיי

שמועות

* בתקשורת הספרדית טוענים: ברצלונה וצ'לסי לקראת סיכום על עסקת פרנקי דה יונג. עוד קודם לכן, לקשר ההולנדי הובהר היום: אם לא תקצץ במשכורת, לא תוכל להישאר במועדון.

* על רקע השמועות על עזיבה אפשרית לברצלונה, אמר ברנרדו סילבה: "אני פתוח עם מנצ'סטר סיטי, הם יודעים מה אני רוצה. אם אישאר אשמח מאוד, תמיד אכבד את המועדון הזה ואתן את כל כולי. אם לא, זה הכדורגל. נראה מה יקרה".

* אחרי טיירל מלאסיה וליסנדרו מרטינס, האם שחקן שלישי יעשה את הדרך מהליגה ההולנדית למנצ'סטר יונייטד? על פי דיווח ב"סקיי", מנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש לפ.ס.וו איינדהובן הצעה בסך 35 מיליון פאונד עבור קודי גאקפו.

* חואן מאטה ממשיך לנהל משא ומתן עם לידס. גם ריאל אוביידו בעקבותיו, החלטה צפויה בקרוב.

* נאפולי קרובה לסכם את עסקת ההשאלה של ג'יו סימאונה מוורונה. התכולים ישלמו 3.5 מיליון יורו במיידי ונהנים גם מאופציית רכישה בסך 12 מיליון יורו. הגעת החלוץ הארגנטינאי אינה מורידה מהפרק את צירופו האפשרי של ג'אקומו רספאדורי.

* דילול בהתקפת ווסטהאם: שחקנה של נבחרת קרואטיה, ניקולה ולאשיץ', נחת באיטליה לקראת מעבר לטורינו. הקבוצה מהסרייה א' תשלם 2.5. מיליון יורו עבור השאלה לעונה הקרובה, ובנוסף מחזיקה באופציית רכישה בסך 15 מיליון יורו.

* מונזה מתקדמת בשיחות עם ארסנל בנוגע לבלם פאבלו מארי, כך טוען פבריציו רומאנו. ורונה ניסתה להיכנס למירוץ והצדדים כעת ממתינים להחלטת השחקן. העולה החדשה קרובה לצרף גם את חלוץ נאפולי אנדראה פטאניה בהשאלה.

* אחרי שעסקת אלכס מורנו נפלה ברגע האחרון, נוטינגהאם פורסט סימה מגן שמאלי אחר מהשוק האירופי. העולה החדשה לפרמיירליג מעוניינת בקפטן פיורנטינה, כריסיטיאנו ביראגי, כאשר ההצעה הראשונית שלה בסך שישה מיליון יורו נדחתה. הסגולים בינתיים החלו במגעים לחידוש החוזה של השחקן, שמסתיים בעוד שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully