וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו כבש שער בכורה במוקדמות הקונפרנס ליג

אחרי 0:0 באוסטריה, החלוץ הישראלי היה חתום על השער הראשון (12) בדרך ל-0:4 של וולפסברגר על גזירה יונייטד במלטה. קבוצתו תפגוש בפלייאוף את מולדה או קישווארדה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.8/ספורט1

תאי בריבו כבש הערב (שלישי) את שערו הראשון בקריירה במפעלי אופ"א, כשהעלה את וולפסברגר ליתרון במלטה על גזירה יונייטד, בדרך לניצחון קליל 0:4 בגומלין מוקדמות הקונפרנס ליג. המשחק באוסטריה הסתיים ב-0:0 מאכזב מבחינת וולפסברגר, אבל היא לא התקשתה בסופו של דבר להעפיל לשלב הפלייאוף, שם תפגוש את המנצחת בין מולדה הנורבגית לקישווארדה ההונגרית.

החלוץ הישראלי הבקיע העונה צמד בגביע האוסטרי ועוד שער בליגה, וכעת הוסיף לעצמו שער במסגרת שלישית אחרי מהלך קבוצתי נאה בדקה ה-12. דומיניק באומגרטנר העלה את האורחת ל-0:2 בדקה ה-28, תורסטן רוכר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-59 ואוגוסטין בואצ'י חתם שש דקות לסיום.

שחקן וולפסברגר, תאי בריבו. Severin Aichbauer, GettyImages
כבר כבש העונה בשלושה מפעלים. תאי בריבו/GettyImages, Severin Aichbauer

בריבו בן ה-24 הגיע לוולפסברגר ממכבי פתח תקוה בקיץ 2021 ובעונתו הראשונה באוסטריה הבקיע 11 שערי ליגה. הוא סייע לקבוצה לתפוס את המקום הרביעי ולהשיג את הכרטיס לאירופה, ובקיץ האחרון נותר הישראלי היחיד בסגל אחרי שאליאל פרץ סיים את חוזהו.

* דני גרופר לא שותף בהפסדה של לודוגורץ 4:2 בקרואטיה מול דינמו זאגרב בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. קבוצתו הפסידה 2:1 בבולגריה במשחק הראשון והפעם סיימה בשמונה שחקנים ותעבור לפלייאוף הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully