וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב וחוגג שוחחו, בית"ר תבקש ארכה מהבקרה: "הכיוון חיובי"

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 0:17

אחרי הנכונות מצד העירייה להתגמש וההסכם המתוקן שהכין יונגר, הצדדים מנסים לסגור את הפינות כדי להגיש לבקרה הסכם שקרוב לסגירה, אך בכל מקרה יצטרכו עוד זמן

מסיבת העיתונאים של משה חוגג/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

לאחר מסיבת העיתונאים הסוערת של משה חוגג, נמשכים הניסיונות להציל את עסקת ברק אברמוב. הנאמן יצחק יונגר הכין הסכם מתוקן שנשלח הלילה (שלישי) לנציגיו של אברמוב, בתקווה לקדם את המגעים לקראת הסכם, אך עדיין לא ברור אם יגיעו להסכמות. על פי ההסכם יועברו כ-5.6 מיליון ש"ח כהמחאת זכות מעיריית ירושלים, שישמשו כערבות עבור הלוואה שתיקח בית"ר.

עם חידוש השיחות בין יונגר ואברמוב לעיריית ירושלים, נציגיה הבהירו לרוכש הפוטנציאלי כי העירייה תעשה הכול למען הישארות בית"ר בליגת העל ומוכנה כאמור להגמיש עוד יותר את עמדותיה להמחאת זכות. גם קפטן הקבוצה אופיר קריאף שוחח עם אברמוב בניסיון לשכנעו לרכוש את הקבוצה, אחרי שהאוהדים הציפו את הבעלים המיועד בהודעות כדי שיחזור בו.

אברמוב וחוגג שוחחו גם הם בשעה האחרונה, כאשר הצדדים מנסים לסגור את הפינות במטרה להגיש מחר לבקרה הסכם שקרוב לסגירה. גם אם כל הקצוות יושלמו, בכל מקרה בית"ר תצטרך לבקש ארכה על מנת לזמן את הוועדה להעברת זכויות ולעבור בבקרה.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יותם רונן
"הטענות מנותקות מהמציאות". העירייה נגד משה חוגג/יותם רונן

עיריית ירושלים פרסמה תגובה בעקבות דבריו של חוגג ובה נכתב: "עיריית ירושלים הבטיחה לכל אורך הדרך כי תהפוך עולמות כדי לסייע למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים במסגרת הניתן ועפ"י חוק וכך עשתה".

"בשבוע האחרון הגיעה העירייה למתווה חסר תקדים מבחינת התמיכה בבית"ר ירושלים. כנגד ההלוואה שברק אברמוב היה אמור לקחת, עיריית ירושלים הסכימה לתת המחאת זכות של כחמישה מיליון שקל הבנויים מהקצבה של שלוש שנים. זה משהו שדרש את אישור של היועץ המשפטי לעירייה ולשמחתנו זה קיבל לבסוף את אישורו".

"על כולם לזכור כי בית"ר ירושלים נמצאת בבעלות משה חוגג ולא בבעלות העירייה. במשך שנים המועדון, כמו יתר הקבוצות האחרות בעיר, זוכה להקצבה מוגדרת מראש שלא ניתן לחרוג ממנה, כך לדוגמה, בתקופת הקורונה הגדלנו את התמיכה במועדון ונתנו פטור מתשלום לשימוש במתקנים. העירייה, לאורך כל השנים, מסייעת לבית"ר בפרט ולמועדונים בכלל. עשינו את המקסימום למען המועדון, אך יש לו בעל בית שצריך לגלות אחריות ולא לגלגל אותה לפתחו של גוף ציבורי".

"בכל התקופה האחרונה קיימנו שיחות רבות הן עם מר ברק אברמוב והן עם עו"ד יונגר על מנת למצוא פתרון אידאלי שיבטיח את עתידו של המועדון בליגת העל. מהצד של עיריית ירושלים נתנו 100% עזרה ותמיכה, אבל אין ביכולתנו לתת הלוואות. בסופו של דבר במסגרת יכולות העירייה, עשינו את המקסימום דה פקטו".

"הטענות של חוגג ואנשי בית"ר כאילו העסקה נפלה בגלל עיריית ירושלים, הן טענות מנותקות מהמציאות. צר לנו שמר חוגג לא לוקח אחריות על המועדון שבבעלותו ומנסה ליצור ספינים ולהפנות את האש לפתחנו בעקבות כשלונו למצוא רוכש".

"כולנו מכירים בחשיבותו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, לספורט הישראלי בכלל והירושלמי בפרט ומקווים ומתפללים לכך שיימצא רוכש שימנע את הגרוע מכל וישיב את אחד ממועדני הפאר של הכדורגל הישראלי עם קהל האהודים העצום, לצמרת ליגת העל ולמאבק על תארים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מי שגם כן התייחסה לדבריו של חוגג זו הפועל פתח תקוה, אותה ציין הבעלים של בית"ר כמקרה קודם לקבוצה שהייתה אימפריה בקבוצה הישראלית ונעלמה. המלאבסים, שמשחקים כעת בליגה הלאומית, עקצו: "הבנו שמשה חוגג לא יודע איפה אנחנו לאחרונה - התשובה היא לא משוחררים ממעצר בתנאים מגבילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully