וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה התמסר לאהבת הקהל: "הוא שחקן מדהים, ונכס לנבחרת ולמדינה"

9.8.2022 / 8:05

משחק הקאמבק של פורוורד וושינגטון למדים הלאומיים כלל סטטיסטיקה מרשימה ומחווה למעריצים. סורקין החמיא, וגם מדר נהנה מחידוש השת"פ

דני אבדיה מתאמן על הקליעה עם המאמן האישי דרו האנלן/מתוך אינסטגרם

נבחרת ישראל פתחה אמש (שני) ברגל ימין את ההכנות לקיץ העמוס שעומד בפניה, עם ניצחון לא פשוט 86:95 על אוניברסיטת אובורן מארצות הברית. הנבחרת שתשחק מסוף אוגוסט בחלון הרביעי של מוקדמות אליפות העולם ובאליפות אירופה בפראג, הצליחה לרשום ניצחון ביתי במשחק מול קבוצה אגרסיבית צעירה ואינטנסיבית שהקשתה עליה בחלקים רבים של המשחק.

הסיפור המרכזי של הערב היה ההופעה השלישית של דני אבדיה במדים הלאומיים והראשונה מאז פברואר 2020. שחקנה של וושינגטון וויזארדס סיים את המשחק עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים והראה שיתוף פעולה נהדר עם ים מדר שבלט אף הוא עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

"אני מאמין שכולם נהנו מהדרך, וזה הדבר הכי חשוב", אמר אבדיה בסיום, שהודה שהכימיה עם יתר השחקנים עדיין בשלבי בנייה. "הבלבול קורה, אנחנו רק כמה ימים ביחד, גם אני הצטרפתי עכשיו וגם עוד כמה שחקנים, זה לא פשוט להגיע וישר ליצור תרגילים והיררכיה. לפעמים זה לוקח זמן. עשינו עבודה טובה, ואני גאה בנבחרת שלמרות כל הקשיים והתירוצים הצלחנו לעשות משחק יפה".

אבדיה ומדר הפגינו כאמור את שיתוף הפעולה שהראו גם בגילאים צעירים יותר כששיחקו יחד. "לי ולים יש משהו מיוחד ביחד, עברנו המון, הרמנו אחד את השני ביחד באליפויות אירופה לגילאים צעירים, הוא תמיד היה השותף שלי בחדר, ואני אוהב לדבר איתו", מסביר אבדיה. "בנבחרת הזאת יש הרבה בני אדם, זה לא רק אני וים, יש כימיה בין כל השחקנים. אנחנו אוהבים לשחק אחד עם השני".

אחרי שסיים להתראיין, ביקשו אנשיו של אבדיה שהשחקן ייצא מיציאה צדדית בהיכל מנורה אל רכבו, אך הכוכב הצעיר התעקש לא לברוח מהקהל ולצאת דרך היציאה הראשית בשער 9 בהיכל. למרות שסוכנו מתן סימנטוב ואביו זופר הפצירו בו כי הוא עושה טעות, אבדיה הצעיר יצא מהאולם עם מאבטחים, נופף לאוהדים ונכנס במהרה לרכב.

"תמיד מרגש אותי לחזור. גדלתי פה, כל המשפחה והחברים שלי היו בקהל, מדברים עברית, אז אני פשוט נהנה", אומר אבדיה, "כשאני מייצג את הנבחרת, אני הכי שמח".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. ברני ארדוב
כוכב חדש-ישן בהיכל. אבדיה מפלרטט עם הקהל/ברני ארדוב

ישראל הופיעה למשחק בסגל חסר מאוד ללא שישה שחקנים שעדיין נמצאים בסגל, אחרי שבר טימור שוחרר בשל פציעה בקרסול. מיעוט הגארדים הוביל למשחק קצת משונה, ביחד עם האינטנסיביות והאגרסיביות של אובורן שהציגה כדורסל מלהיב לפרקים. תומר גינת נפצע בשפה במהלך המחצית השנייה ונתפר בבית החולים לאחר המשחק. לקראת היציאה לצמד משחקי ההכנה נגד גאורגיה בהמשך השבוע, ינופה שחקן נוסף מהסגל והנבחרת תצא עם 16 שחקנים לטביליסי.

"רק התחלנו להתאמן וכמה חבר'ה הצטרפו רק עכשיו, אנחנו צריכים להיות מוכנים בסוף אוגוסט למשחקים של מוקדמות אליפות העולם ולאליפות אירופה", סיפר רומן סורקין שסיים משחק לא רע עם 14 נקודות. "היה כיף לראות את דני ולשחק איתו, הוא שחקן מדהים, מוסר ועושה הכל. הוא נכס בשבילנו ובשביל המדינה שלנו. הם עשו הרבה התאמות בהגנה, שיחקו כל הגנה אפשרית, וזאת הכנה טובה לאליפות אירופה כי לכל יריבה את יש גם ההגנה וההתקפה שלה. אני שמח שניצחנו מול הקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully