וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן: "מכבי תל אביב הפתיעה אותי. פרץ קר רוח, זהבי אגדה"

שוער וולוס לקראת הגומלין בין החבורה של איביץ' לאריס סלוניקי: "לא ציפיתי לדומיננטיות כזו של מכבי. היא תסגור את המשחק"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

שוער וולוס היוונית, בוריס קליימן, התראיין באריכות ל"גאזטה" ביוון וסיפר על הרשמים שלו מהמשחק הראשון בין מכבי תל אביב לאריס סלוניקי. הצהובים-כחולים יתארחו מחרתיים (21:00) ביוון למשחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג, אחרי 0:2 משכנע מאוד במשחק הראשון בבלומפילד.

"לפני המשחק התראיינתי לרדיו בישראל ואמרתי שיהיה משחק מאוזן, אבל מכבי הייתה דומיננטית", אמר קליימן, "לאריס הייתה הזדמנות לצמק בתוספת הזמן, אבל באופן כללי לא ציפיתי לדומיננטיות כזו של מכבי".

השוער הוסיף: "מכבי הראתה מהרגע הראשון שהיא בטוחה ביכולת שלה ושהיא רוצה לשלוט במשחק ובקצב. הגומלין יהיה מצוין. זה יהיה משחק בין שתי קבוצות מצוינות ומנוסות. אני מעריך שמכבי תנסה להאט את הקצב ואחרי חצי שעה כבר נבין לאיזה כיוון המשחק הולך. לא אתפלא אם מכבי תסגור את המשחק".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי, עם דניאל פרץ, שרן ייני. דני מרון
מחמאות מהקולגה. דניאל פרץ/דני מרון

קליימן נדרש להבדלים בין השוערים, חוליאן קואסטה ודניאל פרץ: "לקואסטה יש יותר ניסיון, אבל פרץ הוא אחת התקוות של הכדורגל הישראלי. הוא שוער קר רוח שלא נותן ללחץ או לאווירה להשפיע עליו, גם במשחקים של 25-30 אלף צופים".

על ערן זהבי: "הוא שחקן מדהים ששובר שיאים בזה אחר זה. הוא אגדה לא רק במכבי תל אביב, אלא בכדורגל הישראלי. הוא הסיבה לכך שמכבי מכרה כל כך הרבה מנויים השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully