וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת לטומבה: "נקווה לקבל השראה לפני אריס"

9.8.2022 / 7:45

18 שנה אחרי הניצחון הזכור על פאוק במוקדמות ליגת האלופות, הצהובים מקווים לתרחיש זהה בגומלין מול אריס: "גדלנו על המשחק ההוא". השחקנים קיבלו זריקת עידוד מההצטרפות של משפחותיהם לטיסה: "זה עוצמתי לכולנו"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

בדיוק 18 שנים אחרי הניצחון 1:2 של מכבי תל אביב על פאוק סלוניקי במשחק החוץ ביוון במוקדמות ליגת האלופות, תשוב הערב הקבוצה לאצטדיון הטומבה המפורסם ותקיים בו את האימון הראשון שלה בסלוניקי לקראת ההתמודדות מחרתיים מול אריס סלוניקי בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. אז בחודש אוגוסט 2004, ניצחה מכבי תל אביב של ניר קלינגר את פאוק סלוניקי משערים של ישמעאל אדו וארז מסיקה ויצרה לעצמה מקדמה גדולה לקראת הגומלין שנערך שבועיים אחרי זה בישראל ובסיומו העפילה לליגת האלופות.

באותו משחק הצליחו השחקנים להתגבר על הטירוף ביציעי הטומבה עם 28 אלף אוהדים יווניים שחלקם אפילו נכנסו לכר הדשא בהפסקה כדי לנסות לפגוע בשחקני מכבי תל אביב. כעת מקווים בפאוק שדווקא מכבי תל אביב תהיה זו שתנצח מחרתיים את אריס סלוניקי במגרשה אחרי שפאוק כבר הודחה מאירופה על ידי לבסקי סופיה במסגרת הקונפרנס ליג. מחר תקיים מכבי תל אביב את האימון המסכם שלה באצטדיון של אריס סלוניקי בו ייערך המשחק ושגם אותו מכיר היטב המאמן ולאדן איביץ', ששיחק עונה אחת במדי אריס סלוניקי בטרם חצה את הקווים לפאוק.

שחקני מכבי תל אביב שרן ייני, דניאל פרץ, ערן זהבי. דני מרון
המטרה: להתגבר על הר הגעש. זהבי, פרץ וייני אחרי המשחק בבלומפילד/דני מרון

במכבי תל אביב יעבירו הבוקר את הזמן במלון בו נמצאת הקבוצה מרחק של 20 דקות נסיעה ממרכז סלוניקי. משפחות השחקנים הזרים נמצאות אף הן בסלוניקי כדי שהשחקנים ירגישו בנוח ולא יחששו שהנשים והילדים נשארו בתל אביב שהייתה עד שלשום תחת מטחי טילים. "זו מחווה יוצאת דופן של המועדון כלפי השחקנים הזרים", העיד אמש שחקן בקבוצה. "זה מרגיש מאוד עוצמתי לכולנו, שהמועדון ידע להוציא את המשפחות של הזרים לסלוניקי. זה נתן גם לישראלים תחושה טובה".

על החזרה לאיצטדיון הטומבה, אמר אחד השחקנים: "גדלנו על המשחק ההוא שמכבי תל אביב ניצחה בפאוק. נקווה לקבל השראה לפני אריס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully