וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן סימונס התבקש לשחק ובתגובה נטש את קבוצת הוואטסאפ של ברוקלין"

בארצות הברית טוענים: ברוקלין דרשה מהכוכב הסורר לשחק במשחק 4 בפלייאוף נגד בוסטון, והוא בתגובה נטש את הצ'אט והותקף על ידי דוראנט

בן סימונס הפך בעונה שעברה לאחד השחקנים הכי שנואים ב-NBA. כזכור, הפורוורד האוסטרלי ישב בחוץ עונה שלמה וסירב לשחק במדי פילדלפיה, שנאלצה להעביר אותו בטרייד לברוקלין. סימונס, שטען שהוא סובל מכאבים בגבו, היה אמור לשחק בסיבוב הראשון של הפלייאוף נגד בוסטון, אבל זה המשיך לטעון שהוא סובל מכאבים ולא שיחק בפלייאוף, שבו ברוקלין הודחה בבושת פנים בסוויפ משפיל מול הסלטיקס.

בארה"ב היו דיווחים סותרים לגבי סימונס - חלק סברו שהוא באמת פצוע ואחרים טענו שהוא פשוט שחקן לא מחוייב. פרשנים בכירים כמו סטיבן איי סמית' תקפו אותו וקראו לו "שודד". אלא שכעת, זמן רב אחרי שהפלייאוף הסתיים, מתפרסמים דיווחים לפיהם סימונס היה אמור להתלבש למשחק מספר 4 נגד בוסטון, אך זה נטש את קבוצת הוואטסאפ של ברוקלין אחרי שהוא נדרש לחזור לפרקט במשחק שבו הנטס עמדו בפני הדחה.

שחקני ברוקלין נטס בן סימונס, קווין דוראנט. Al Bello, GettyImages
שניהם, כנראה, לא יהיו בברוקלין בעונה הבאה. דוראנט וסימונס על הספסל/GettyImages, Al Bello

הכתב ריק בויוקר טוען שקווין דוראנט כוכב ברוקלין נדהם מהאקט הזה של סימונס וסינן: "זה השחקן שאני אמור לשחק איתו?". בן סימונס נבחר על ידי פילדלפיה בבחירה הראשונה בדראפט של 2016 והציפיות ממנו היו גבוהות מאוד. הוא רשם ממוצעים דו ספרתיים בנקודות בכל אחד מארבע העונות שלו בפילדלפיה והספיק לרשום שלוש הופעות באולסטאר ונבחר פעמיים לחמישיית ההגנה של העונה. אלא שאחרי שעזב את פילדלפיה בטריקת דלת, נראה שסימונס יחפש לו קבוצה חדשה בעונה הבאה וברוקלין מצידה תצטרך לבנות מחדש בעקבות העזיבה הצפויה גם של קווין דוראנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully