וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס על אבדיה: "שחקן עם מהירות וקצב שאנחנו לא רגילים לראות"

8.8.2022 / 22:50

מאמן נבחרת ישראל אחרי ה-86:95 על אובורן: "אחרי ימים קשים במדינה, הקהל נהנה מ-NBA 'שואוטיים'. בגדול אני מרוצה מהמשחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.8/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורסל החלה את ההכנה שלה לקראת חלון מוקדמות המונדובאסקט והאחרון ומשחקי היורובאסקט עם ניצחון בהיכל ביד אליהו 86:95 על מכללת אובורן, בניצוחם של הצעירים דני אבדיה שלהט עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וים מדר שקלע 24 והוסיף 7 אסיסטים.

בסיום נשאל המאמן גיא גודס אם הוא מרוצה מהמשחק: "אני מרוצה בגדול מהמשחק, כי שיחקנו נגד קבוצה שונה, אגרסיבית ושלוחצת על כל המגרש - לא מסוג משחקי ההכנה הראשונים שאתה רוצה לעשות. בסופו של דבר עמדנו בזה בכבוד למרות החיסורים של כולם. אני לא מרוצה מכך שהם לקחו 21 כדורים חוזרים בהתקפה וקלעו 20 נקודות, וגם לא מזה שאיבדנו 17 כדורים והם קלעו 24 נקודות - אלה דברים שמלווים אותנו גם בחלונות שהיו, כמו בהפסד נגד גרמניה, ונצטרך לשים על זה דגש בתקופה הקרובה".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. ברני ארדוב
"שחקן שבדרך כלל לא רגילים לראות". גודס על אבדיה/ברני ארדוב

על החזרה של אבדיה: "אין יותר טוב ממשחק כזה עם קהל אחרי כמה ימים מאוד קשים שעברנו. אנשים היו בבית וכעת הייתה להם הזדמנות לבוא לראות אותו משחק והם נהנו מ-'NBA שואוטיים', שחקן עם מהירות וקצב של NBA שאנחנו בדרך כלל לא רגילים לראות. הכי חשוב להכניס אותו לקצב של הנבחרת, כי בנבחרת יש עוד המון שחקנים בנוסף לדני. גם היה יפה לראות את שיתוף הפעולה שלו עם ים מדר. זה היה משחק טוב".

תרומתו של ג'ייק כהן לנבחרת: "הוא לא ילד צעיר, יש לו הרבה כדורסל והבנה של המשחק, דברים שרק לו יש ולכן אנחנו צריכים לדעת להוציא את הכי טוב ממנו. לצערי הם לקחו יותר מדי כדורים חוזרים בהתקפה עליו וגם על רומן (סורקין, א.ש) ואין שום סיבה שזה יקרה, אבל ג'ייק שחקן בוגר ועם ניסיון, יש לנו עוד שחקנים כאלה כמו פניני שגם היום היה הרבה דקות על הפרקט וגם אם לא קלע הנוכחות שלו תורמת לכולם. אולי לא כל השחקנים בלטו היום, אבל זה הכוח של הנבחרות - לכל מאמן יש 12 שחקנים שכולם יכולים להיות בחמישייה".

לאחר המשחק נסע לבית החולים תומר גינת, שנזקק לתפרים רבים לאחר שפתח את השפה בעקבות מכה שספג בפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully