וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה לא מודאג מהישיבה על הספסל: "זו עונה ארוכה, יש הרבה משחקים"

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 16:15

הישראלי הצעיר לא פתח בשני המשחקים הראשונים של סלטיק, אך אולי השער הנהדר ישנה זאת: "מקווה שיהיו לי עוד שערים כאלה העונה. יש סיכוי טוב שכל אחד מהשחקנים שנכלל בסגל ייבחר להרכב. אם לא אהיה אחד מהם, אמשיך לעבוד קשה ולהישאר חיובי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.8/ספורט1

ליאל עבדה חגג בסוף השבוע את שער הבכורה שלו העונה בסקוטלנד, כשעלה כמחליף וכבש שער נהדר ב-1:3 של סלטיק על רוס קאונטי. "אני תמיד שמח להבקיע שערים, בעיקר שערים יפים", אמר לתקשורת הסקוטית. "אני מקווה שיהיו לי עוד שערים כאלה העונה. ידעתי שאני הולך לקבל כרטיס צהוב על החגיגה, וידעתי שאצטרך להיזהר אחר כך".

על המשחק עצמו אמר הישראלי הצעיר: "היה לנו משחק טוב, בהתחלה קצת התקשינו אבל במחצית השנייה יצרנו מצבים. כקבוצה אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו, אז אני שמח שהצלחנו לנצח. אני שמח שכבשתי ושהשגנו שלוש נקודות, וכעת נחכה למשחק הבא".

את שני המחזורים הראשונים החל עבדה על הספסל. האם יפתח מול קילרמנוק בשבוע הבא? "אני חושב שיש סיכוי טוב שכל אחד מהשחקנים שנכלל בסגל ייבחר להרכב", אמר. "אם לא אהיה אחד מהם, אמשיך לעבוד קשה ולהישאר חיובי. ואז, כשאקבל את ההזדמנות שלי, אני ארצה לוודא שאני עוזר לקבוצה. יש פה הרבה משחקים וזו עונה ארוכה. בעונה שעברה שיחקתי הרבה, אבל המאמן יעשה מה שהוא רואה לנכון מדי משחק".

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
אופטימי. עבדה/GettyImages, Steve Welsh

עבדה סיכם ואמר: "המאמן תמיד מכין אותנו מצוין למשחקים, המפתח הוא להסתכל ממשחק למשחק. אנחנו מתקדמים רק במשחק הבא, וזהו זה"

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully