וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור יעבור הליך בקרסולו ושוחרר מסגל נבחרת ישראל

8.8.2022 / 15:37

שחקנה של הפועל תל אביב צפוי לתקופת החלמה של חודש וישוב לאימוני קבוצתו כשהוא מחמיץ את ההזדמנות לשחק ביורובאסקט. 13 שחקנים יעמדו לרשותו של גיא גודס במשחק נגד אוניברסיטת אובורן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.8/ספורט1

נבחרת ישראל תחל הערב (שני, 20:30) את משחקי ההכנה שלה לחלון המשחקים הרביעי והאחרון במוקדמות אליפות העולם ויורובאסקט 2022, אבל שעות ספורות לפני המשחק הודיע האיגוד כי מהסגל שוחרר בר טימור, קפטן הפועל תל אביב שלבקשתו ייעדר מהמשחקים כדי לטפל בפציעה בקרסול.

טימור יעבור בימים הקרובים הליך רפואי בקרסול והוא צפוי לחזור לאימוני הפועל תל אביב בתחילת החודש הבא.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
יחסר גם להפועל תל אביב בתקופה הקרובה. טימור/אודי ציטיאט

הפציעה של טימור משאירה את סגל נבחרת ישראל על 17 שחקנים, כש-13 מהם ישחקו הערב נגד אוניברסיטת אובורן. הגארדים ג'ון דיברתולומיאו, תמיר בלאט ויובל זוסמן לא משחקים מכיוון ששהראשון עדיין לא הצטרף לאימונים, השניים האחרונים הצטרפו רק אמש ואילו גל מקל סובל מפציעה קלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המשחק הערב יהיה הראשון של הנבחרת שתצא בהמשך השבוע לטביליסי לצמד משחקים נגד גיארוגיה בסוף השבוע, תשוב לארץ ותקיים שני משחקים בשבוע הבא נגד רומניה בהיכל שלמה.

ישראל תשחק בטמפרה נגד פינלנד ב-25 באוגוסט במשחק חשוב במסגרת מוקדמות אליפות העולם ושלושה ימים לאחר מכן תארח בהיכל שלמה את נבחרת שבדיה. את יורובאסקט 2022 תפתח ישראל ב-2 בספטמבר בפראג ותשחק בבית אחד עם פולין, הולנד, צ'כיה, סרביה ופינלנד כשארבע הראשונות מעפילות לשמינית הגמר בברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully