וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשלום לרודריגס לא עבר, הפועל תל אביב תחסר ארבעה שחקנים מול אשדוד

8.8.2022 / 12:20

במועדון טוענים כי הכסף הועבר לפני 11 ימים, אך בשל כשלים טכניים וקשיים שמערימים השחקן ונציגיו, סלליך, אלו, גורפינקל וגאנם לא יירשמו (20:30, ספורט2)

תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

ארבעה משחקני החיזוק שהצטרפו להפועל תל אביב הקיץ - סינטאיהו סלליך, דור אלו, קייס גאנם ויהב גורפינקל - לא יוכלו ליטול חלק במשחק מול מ.ס. אשדוד הערב (שני, 20:30 בספורט2) בשל עיכוב בתשלום לאקס האדומים פליפה רודריגס, כך הודיעה הקבוצה.

כזכור, בעקבות פסיקה של פיפ"א בנוגע למחלוקת בין הפועל תל אביב לרודריגס, הוחלט כי על המועדון לשלם לשחקן את מלוא החוזה בהתאם לאופציה שהייתה בו, כאשר גובה התשלום הוא כ-110,000 דולר. מהפועל תל אביב נמסר כי הכסף הועבר לחשבונו של רודריגס לפני 11 ימים בהתאם לפרטי הבנק שהגיעו מעורך דינו, אולם בגלל חוקי המדינה בפרו וכשלים טכניים של אותו בנק, עד ליום זה הכסף לא התקבל בחשבונו של השחקן.

שחקן הפועל תל אביב, פליפה רודריגס. דני מרון
טרם קיבל את הכסף. רודריגס/דני מרון

"מיום העברת הכסף אנו פועלים באינטנסיביות מול גורמים בפיפ"א על מנת לסגור את התיק, אך השחקן ונציגיו מערימים קשיים ובשלב זה - ועל אף שהקבוצה עברה בבקרה, לא ניתן לרשום שחקנים חדשים עד שיוסדר הנושא", הוסבר בהודעת המועדון, כשהמשמעות כאמור היא שארבעת השחקנים הנ"ל לא יעמדו לרשותו של קובי רפואה במשחק הערב. אלו, גורפינקל וסלליך, אגב, היו אמורים לפתוח בהרכב של האדומים. "כיוון שמדובר בנושא טכני בלבד, אנו מעריכים כי הנושא יוסדר ב-24 שעות הקרובות", הוסיפו בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully