וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה רודריגס זכה בבוררות נגד הפועל תל אביב, שעברה בבקרה

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 14:27

הקשר האורוגוואי, שתבע את המועדון בפיפ"א לאחר שהתבקש לקצץ בשכרו ואף לשחק בחינם במהלך "עונת הקורונה", יפוצה. אושר התקציב לעונת 2022/23 אושר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

הפועל תל אביב עברה היום (רביעי) בבקרת התקציבים, כך שכבר במשחק הקרוב בגביע הטוטו, ביום שני נגד מ.ס. אשדוד, יוכל קובי רפואה לשתף גם את המצטרפים החדשים לקבוצה - ולא על תקן נבחנים, כפי שהיה עם הזרים החדשים במשחק האחרון נגד הפועל ירושלים.

בשביל לאשר את תקציב הקבוצה לעונת 2022/23 ולעבור בבקרה, במועדון החליפו את הצ'קים בבקרה בצ'קים חדשים שמספקים ערבויות לפסק הבורר בנוגע למאור בוזגלו, תנאי שבלעדיו המועדון לא יכול היה לעבור.

ואם כבר בוררויות, הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס, שתבע את המועדון על השלמות שכר לאחר שב"עונת הקורונה" סירב לקצץ 50 אחוז משכרו ולשחק בחודש יוני בחינם, וכן דרש פיצוי לאור העובדה שהחזיק בחוזה לעונה נוספת שבה כבר לא היה חלק מהקבוצה, זכה חלקית בתביעה בפיפ"א כנגד המועדון, שצפוי להעביר לו בימים הקרובים סכום של כ-110 אלף יורו.

גם במקרה זה האדומים היו חייבים לשלם את הסכום אותו פסקה פיפ"א, מכיוון שרודריגס הוא שחקן שהגיע בעידן ההנהלה החדשה ולא קשור לתביעות ישנות עוד מימי הבעלים הקודמים.

פליפה רודריגס שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
זכה חלקית בתביעה נגד הפועל תל אביב. פליפה רודירגס/דני מרון

במקביל, הצוות המקצועי ממשיך בחיפושים אחר בלם זר, כאשר עד עתה כל מי שהמועדון רצה, בחר שלא להגיע או דרש חוזה לשנתיים לפחות ולכן האופציה ירדה מהפרק. במועדון לא לחוצים ומאמינים שגם אם ימתינו עוד מספר שבועות, בסופו של דבר יצטרף לקבוצה בלם ראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully