וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף העולם בג'יו ג'יטסו נורה למוות על ידי שוטר בברזיל

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 10:32

לאנדרו לו, שזכה שמונה פעמים באליפות העולם, כולל מוקדם יותר השנה, נרצח לאחר עימות עם שוטר בהופעה בסאו פאולו. לפי דיווחים, היורה נמלט מהזירה

הלוחם לאנדרו לו. רויטרס
טרגדיה. לו/רויטרס

אבל בעולם הספורט הברזילאי: אלוף העולם בג'יו ג'יטסו לאנדרו לו נרצח הלילה (בין ראשון לשני), לאחר שנורה על ידי שוטר. לו בן ה-33 הגיע להופעה בסאו פאולו, שם התעמת עם שוטר. בשעה 1:57 בלילה הגיע השוטר לשולחן של אלוף העולם לשעבר ולקח את אחד הבקבוקים. לו, בתגובה, חטף בחזרה את הבקבוק, והיכה את השוטר. מספר אנשים ניסו להפריד בין השניים, אולם כשהשוטר קם, הוא שלף את אקדחו וירה פעמיים בראשו של הלוחם.

לו הובהל לבית החולים, אך זה כבר היה מאוחר מדי - מספר שעות לאחר מכן, הוכרז כמת. לפי דיווחים בתקשורת הברזילאית, השוטר לא נעצר ואף ניסה להימלט מרשויות החוק לאחר האירוע.

"זה לא ייאמן שלאנדרו לו הלך לעולמו. נוח על משכבך בשלום", צייץ לוחם ה-MMA הברזילאי גילברט ברנס. לוחם העבר ג'וש תומסון הוסיף: "אנחנו משתמשים הרבה במילה 'אגדה', אבל אי אפשר להשתמש בה יותר כשמדברים עליך. לאנדרו לו, לבי והתפילות שלי עם משפחתך. נוח על משכבך בשלום, חברי".

לו זכה שמונה פעמים באליפות העולם בג'יו ג'יטסו - הראשונה היתה ב-2012, והאחרונה באליפות שהתקיימה מוקדם יותר השנה בקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully