וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב האשמות בין האולסטאר לבחירה 1 בדראפט: "תישאר צנוע, הכבוד אבד"

הטבעה של דז'ונטה מארי על פאולו בנקרו בטורניר קיץ עוררה ויכוח בין השניים: "נבחרת ראשון והשתנת, ניסית להתלהב מולי"

קווין דוראנט מתאמן לקראת פתיחת העונה/מתוך טוויטר

בקיץ הנוכחי חזינו בלא מעט שחקני NBA ששומרים על כושר בטורנירים חצי - מקצוענים המאורגנים ברחבי ארצות הברית, אך את חילופי הדברים שסיפקו פאולו בנקרו ודזו'נטה מארי טרם חזינו בעקבות משחק שאמור להיות ידידותי.

פורוורד אורלנדו מג'יק שנבחר ראשון בדראפט האחרון פגש את הרכז שנבחר השנה לאולסטאר , והגארד של אטלנטה סיפק מהלך וירטואוזי במהלכו הטעה את בנקרו והטביע. לאחר מכן מארי שלח מבט ליריבו, זרק בחוזקה את הכדור, ובכך נולדה לה יריבות חדשה בליגה.

המהלך שעורר סערה

קרב האשמות

"ברוך הבא לליגה של הגדולים", רשם מארי, והרוקי לא היסס לענות: "הסרת ממני עוקב באינסטגרם, הכל צריך להיות אישי? בפעם הבאה פשוט תשמור במקום לשלוח שמירה כפולה".

השחקן שעבר הקיץ לאטלנטה מסן אנטוניו לא נותר חייב והגיב: "ניסית להתלהב מולי עם העובדה שנבחרת ראשון בדראפט. תמכתי בך כשהיית ילד וכשלקחנו ריבאונדים אחד בשביל השני. השתנת מהילד הצנוע שתמיד היית. הגעת לליגה והשתנת, איבדתי את כל הכבוד כלפיך. תישאר צנוע, החיים שנכנסת אליהם עכשיו הם הדבר האמיתי, זאת לא בדיחה. אני עדיין רוצה לראות אותך מנצח, כי זה מי שאני".

בנקרו, שאמור לפגוש את מארי ארבע פעמים העונה לאור העובדה שהמג'יק וההוקס שייכות לבית הדרום - מזרחי, חתם את הוויכוח בתגובה: "אני הילד הצנוע שתמיד רצה בטובתך, אל תשנה את הנראטיב הזה באינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully