וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשמנצ'סטר יונייטד מתקשרת, הדבר הראשון שאתה עושה זה לומר לא"

גארי נוויל שיקף את המציאות הכואבת בקבוצתו לשעבר אחרי ה-2:1 לברייטון: "טן האח לא אשם, הוא צריך הרבה זמן. ארנאוטוביץ'? מהלך נואש". בספרד מנתחים: "רונאלדו מפוצץ בסיבות לעזוב"

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית/ספורט1

גם עבור הפסימיים ביותר, מחזור הפתיחה של עונה חדשה מביא לאוהדים שביב של תקווה. מנצ'סטר יונייטד קיוותה לצאת לדרך חדשה תחת אריק טן האח אחרי שאכזבה בעונה שעברה, אך התחושה הרעה נמשכה גם לתוך עונת 2022/23 עם הפסד 2:1 לברייטון לעיני הקהל הביתי באולד טראפורד.

"הבטיחו כדורגל סוחף ומתוחכם עם חילופי מקומות בין השחקנים", נכתב ב"סקיי" על הפילסופיה של טן האח, "אתמול באולד טראפורד זו הייתה הקבוצה השנייה ששיחקה ככה".

מי שנותר מיואש במיוחד ממצבם של השדים האדומים הוא אגדת המועדון והפרשן בהווה, גארי נוויל, שסיפק שורת ציטוטים מדהימים וכואבים כאחד: "הדבר הראשון שאתה עושה כשמנצ'סטר יונייטד מתקשרת אלייך זה להגיד לא להצעה. זו המציאות אחרי ההפסד לברייטון. עכשיו הם מנהלים משא ומתן מעמדה נחותה יותר מאשר ביום קודם לכן, וזו בעיה עוד יותר גדולה עבורם".

ברונו פרננדש, שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. Michael Regan, GettyImages
ביונייטד רק רוצים לשכוח ממחזור הפתיחה. פרננדש/GettyImages, Michael Regan

בהיעדר חלוצים זמינים, טן האח בחר בכל זאת להשאיר על הספסל את כריסטיאנו רונאלדו שלא עבר הכנה אופטימלית לעונה, אך העלה אותו בדקה ה-53 כשהיה בפיגור 2:0. הפורטוגלי לא ממש הצליח להשפיע.

באנגליה דיווח עוד במהלך המשחק כי המועמד לחזק בטווח הקצר את החוד של האדומים הוא מרקו ארנאטוביץ', שחקן בעל ניסיון בפרמיירליג שמשחק כיום בבולוניה האיטלקית אחרי שכבר בילה בליגה הסינית. מבחינתו של נוויל המיואש, האוסטרי אינו יכול לפתור את הבעיה של האדומים, אלא הוא רק דוגמא נוספת בשרשרת החלוצים הוותיקים שנקראו לדגל בשנים האחרונות.

"ראינו ביונייטד את רדאמל פלקאו, זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני ואודיון איגהאלו. אלה מהלכים נואשים, זה דפוס שחוזר על עצמו פעם אחר פעם. אני יכול לדבר על כל דבר בעולם, ארנאוטוביץ' למנצ'סטר יונייטד? אין תגובה, אני כבר לא מתעצבן מזה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בכורה מתסכלת. טן האח/רויטרס

"המאמן לא אשם, הוא צריך הרבה זמן", המשיך נוויל, "אם יש לך עסק בו אנשים לא יכולים לעשות את העבודה עבורך, צריך להזיז אותם הצידה. ביונייטד ידעו כבר לפני חצי שנה ומעלה שצריך להשקיע כסף הקיץ".

מבין שלושת השחקנים שהצטרפו הקיץ, שניים מהם הגיעו ישירות מהליגה ההולנדית (ליסנדרו מרטינס מאייאקס וטיירל מלאסיה מפיינורד), בעוד השלישי (כריסטיאן אריקסן) גם כן מחזיק בעבר עשיר בהולנד. סדרת ההחתמות הללו לחלוטין מראה את טביעת האצבע של טן האח, וזה גרם לנוויל להעלות תהיות בנוגע למחלקת הסקאוטינג במועדון.

"להשקיע את המשאבים בשחקנים מהליגה ההולנדית מראה שהמאמן לא סומך על עשרות האנשים שעוקבים אחרי שחקנים והולך על כאלה שהוא מכיר. היו שחקנים שהגיעו מהליגה הזו והצליחו בפרמיירליג, אך זה לא שוק שהניב את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. יש תחושה במועדון שאם יצליחו להחתים את פרנקי דה יונג אז זה ייחשב לחלון העברות מוצלח. זה לא המצב".

גם בספרד לא נותרו אדישים לתוצאה, ובאופן צפוי התייחסו להפסד מהזווית של כריסטיאנו רונאלדו, שנראה מתוסכל מהעובדה שלא פתח ב-11. ב"מארקה" נכתב כי "רונאלדו מפוצץ בסיבות לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. יש רק יותר ויותר סיבות לכך, הפרצוף שלו אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully