וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער פתחה את אליפות אירופה דרג ב' עם 17:38 על בולגריה

ישראל הרשימה במשחקה הראשון בטורניר הכדוריד בתל אביב, ניצחון בשני על גאורגיה יבטיח מקום בחצי הגמר. אסף שרון הצטיין עם שבעה שערים

אליפות אירופה עד גיל 18 דרג ב' בכדוריד יצאה היום (ראשון) לדרך בתל אביב, כאשר נבחרת הנוער של ישראל פתחה ברגל ימין עם 17:38 מרשים על בולגריה. מחר תנסה ישראל להבטיח את המקום בחצי הגמר עם ניצחון על גאורגיה, וברביעי היא תחתום את שלב הבתים עם מפגש מול ליטא שגברה הערב 29:34 על הגאורגים.

אסף שרון בן ה-16, צעיר שחקני הנבחרת, נבחר למצטיין והיה הכובש המוביל עם שבעה שערים. שאר המבקיעים עבור ישראל: אלירן מרקוביץ' 5, אורי פלח ואיתי יהודה 4 כ"א, ניצן שמאי ועמית קורצמן 3 כ"א, עומרי נוסבאום, תמיר להט, תומר רש, עמית בן עטיה וגונן בן אור 2 כ"א, נועם סוסה וקובי בזק 1 כ"א.

המאמן אסף לוי אמר בסיום: "מחר ובטח בחצאי הגמר נקבל קבוצות יותר פיזיות, אך ידענו בכל זאת להביא את היתרונות שלנו לידי ביטוי. כל הסגל שיחק ואני שמח על זה. הניצחון הזה הוא רק ההתחלה. יש לנו שבוע ארוך ואנחנו נתכונן למחר. נגד גיאורגיה יהיה לנו קשה, גם שם נשחק כמה שיותר באגרסיביות ובקצב גבוה בשביל לעייף אותם, ושם יש לנו יתרון. מצב הרוח בנבחרת מצוין, והאווירה גם בנבחרות האחרות למרות המצב הביטחוני - טובה".

נבחרת הנוער כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
פתיחה ברגל ימין. נבחרת הנוער של ישראל/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

למרות הסיטואציה הביטחונית, באיגוד הכדוריד קיימו רצף שיחות הסברה עם האיגוד האירופי ומנהלי הטורניר בארץ והוא נפתח כמתוכנן. מנכ"ל ההתאחדות הגרמנית, מארק שובר, שמייצג את הנהלת האיגוד האירופי בטורניר בישראל, סיפר: "אנחנו שמחים להיות כאן. קיבלנו את כל האינפורמציה הנדרשת מההתאחדות הישראלית על המצב. ברור שזו לא סיטואציה נוחה, אבל העניינים מתנהלים כאן והציבור הישראלי ותושבי תל אביב מתמודדים. מצב הרוח בכל הנבחרות והאווירה כאן טובים. האירוח מצוין. הנבחרות מעודכנות בכל האינפורמציה הדרושה מה צריך לעשות במקרה חירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully