וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה מכוונים לחצי הגמר, האדיה שוב צפוי להיעדר מהקווים בריינה

אסף נמני רוצה להישאר מושלם בגביע הטוטו (שני, 20:00): "הניצחונות האחרונים נותנים ביטחון". אלפרד ייעדר, בכורה לפדידה וחטיב? בואטנג מחוץ לסגל האורחת, אזולאי בספק

מחזור 3הסתיים08/08/2022
הפועל חדרה
  • בוראר (12)
  • סיטבון (69)
0
    מכבי בני ריינה
    תקציר גביע הטוטו: בני ריינה - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

    הפועל חדרה

    הפועל חדרה, שהשיגה שני ניצחונות בצמד מחזורי הפתיחה של גביע הטוטו, תנסה להבטיח לעצמה את המקום הראשון בבית א' כשתארח מחר (שני, 20:00) את מכבי בני ריינה, באצטדיון בנתניה. בחדרה מייחסים חשיבות גדולה להעפלה לחצי גמר המפעל, בעיקר בשל המענקים הכספיים שיכולים להיכנס לקופת המועדון.

    "אנחנו כרגע פחות מתייחסים לתוצאות, אבל אין ספק ששני הניצחונות האחרונים נותנים לנו ביטחון ברמה הקבוצתית וזה מאוד חשוב", אמר המאמן אסף נמני לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לקחת את המשחקים בגביע הטוטו בעירבון מוגבל, בעיקר כי עדיין לא כל הכלים עומדים לרשותנו כדי שנוכל לראות את היכולת האמיתית של הפועל חדרה. חסרים עוד שחקנים שמתאוששים מפציעה ואנחנו מתכננים לחזק עוד שתי עמדות. נבוא למשחק הזה ברצינות, זה חשוב לנו לחיבור הקבוצה ונקווה גם להוציא תוצאה טובה".

    המאמן נמני יחסר את סטיבן אלפרד הפצוע ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא ניב גוטליב. מי שאמורים להיכלל לראשונה בסגל הם סער פדידה ומוחמד חטיב, שהחוזים שלהם צפויים לעבור מחר באופן רשמי בבקרת התקציבים.

    אדהם האדיה מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
    שוב יביט מהצד? האדיה/מאור אלקסלסי

    בני ריינה

    אחרי שגברה על הפועל חיפה במחזור הקודם, מכבי בני ריינה תקווה לרשום ניצחון נוסף בגביע הטוטו. נכון לעכשיו המאמן אדהם האדיה לא אמור לעמוד על הקווים ועוזרו עודד קוטר יחליף אותו גם במשחק הזה.

    קשר הרכש החדש, ריצ'ארד בואטנג, ערך היום אימון בכורה בקבוצה, אך הוא לא ייכלל בסגל למשחק מחר. החלוץ שלומי אזולאי בספק למשחק בשל פציעה ונראה שבנסון שילונגו יקבל הזדמנות נוספת להוכיח את יכולתו.

    בריינה ממשיכים במאמצי החיזוק לחלק הקדמי ומי שעשוי להצטרף, הוא שחקן הכנף הסרבי לזאר יובאנוביץ', שחקנה של רדניצ'קי ניש הסרבית, שבעונה שעברה שיחק בפיוניק הארמנית.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יואב מזרחי
    אצטדיון: נתניה

    הפועל חדרה תתארח אצל הפועל ירושלים במחזור פתיחת העונה בליגת העל, בעוד לבני ריינה מצפה משחק חוץ קשה מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully