וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיפים בהסכם של בית"ר עם המשטרה כלל לא אושרו על ידי אברמוב

7.8.2022 / 21:05

הדדליין קרוב, אך עסקת העברת הבעלות רחוקה מלהסתיים: מעבר לבעיית הערבות להלוואה בסך 10 מיליון ש"ח, ישנם מכשולים נוספים שמסבכים את המהלך. הפרטים המלאים

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

סאגת מכירת בית"ר ירושלים לברק אברמוב רחוקה מלהסתיים. הערב (ראשון) מתברר כי מעבר לבעיית הערבות להלוואה בסך 10 מיליון ש"ח, ישנם מכשולים נוספים המונעים את העברת המועדון מידי משה חוגג לידיו של מי שהחזיק עד לאחרונה בבני יהודה.

הצדדים חוזרים לשוחח הערב, עם סיומו של צום תשעה באב, אך מתברר שגם בהסכם של בית"ר עם המשטרה ישנם סעיפים שלא קיבלו את אישורו של ברק אברמוב, ובשלב זה העסקה רחוקה מסגירה. על פי ההסכם, כל 11 המיליון לחברת סינגולריטים לא יועברו מבית"ר ירושלים אלא מאברמוב עצמו. במקרה כזה, לא יישאר כסף להשקעה בחיזוק הקבוצה, לתשלום החובות ולהתחייבויות נוספות.

גם השעבוד השני של בית"ר על זכויות השידור יצטרך לעבור את אישור מס הכנסה ואת אישור דירקטוריון מנהלת הליגה. בנוסף, המשטרה דורשת עוד מספר תצהירים ומדובר בעניין מורכב שלא יוכל להסתיים הערב או מחר.

משה חוגג, ברק אברמוב. ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר, אתר רשמי
השעון מתקתק. ברק אברמוב ומשה חוגג/אתר רשמי, ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר

בבית"ר נמצאים כמובן בלחץ של זמן וחייבים להגיע להסכם חתום עם אברמוב או כל רוכש אחר כדי לכנס את הוועדה להעברת זכויות הניהול עד ליום רביעי הקרוב, 10 באוגוסט, אחרת הקבוצה תאבד את מקומה בליגת העל.

כזכור, העירייה לא יכולה לאשר ערבות להלוואה או כל דבר דומה, גם מכיוון החברה המחזיקה בזכויות בבית וגן אין כרגע כיוון חיובי ועל מנהלת הליגה שרצתה מאוד לסייע, הופעלו לחצים גדולים לא לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully