וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לוזון יושב לכלפון על הווריד". לוזון: "לא דיברנו מעל חודש"

6.8.2022 / 20:15

יומיים אחרונים לפתרון בבית"ר ירושלים: במנהלת הליגה רצו לסייע, אך מופעלים עליה לחצים שלא לעשות זאת. גורמים בבית"ר: "בעלי אינטרס רוצים להיות בליגת העל על חשבוננו". יו"ר מכבי פתח תקוה: "אנחנו לא אשמים בצרות של בית"ר"

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

הסיטואציה בבית"ר ירושלים נכון למוצאי שבת היא כזו: ברק אברמוב מוכן לקחת את המועדון ולהעביר באופן מיידי 10 מיליון שקלים, - 5 מיליון לסינגולריטים, כסף שיופקד במשטרה, ועוד 5 מיליון להתחייבויות. אז איפה הבעיה? שהסכום הזה אינו מספיק ובקרת התקציבים דורשת ערבויות של 10 מיליון שקלים נוספים. על פי תכנית העבודה, המועדון היה אמור לקחת את הסכום הזה כהלוואה, אך עד היום אין מי שייתן ערבות עבורה. אגב, כל הפעולות הללו הן לפני שאברמוב חיזק את הסגל - מה שיצריך לפחות עוד 5 מיליון שקלים.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, ייפגש עם אברמוב וינסה לראות איך ניתן לעזור, אך בכל מקרה לא ניתן יהיה לאשר ערבות להלוואה או כל דבר דומה, בטח לא בתקופה הקרובה. גם מכיוון החברה בעלת הזכויות בבית וגן אין כרגע כיוון חיובי, כאשר השיחות הכי רציניות שנוהלו עד עתה היו עם מנהלת הליגה וזכיין השידור.

איפה הבעיה עם הלוואה ממנהלת הליגה וזכיין השידור? יו"ר המנהלת, ארז כלפון, רצה לסייע לבית"ר, אך מופעלים עליו לחצים גדולים לא לעשות זאת. מכבי פתח תקוה שרוצה להישאר בליגת העל, מעורבבת וסוגיית העזרה מהמנהלת הגיעה לנקודת רתיחה - מה שגרם לכלפון לקחת צעד אחורה. אותם הדברים בנוגע לזכיין השידור עצמו, שמהר מאוד זכה לשמוע את האזהרה מאפליה לטובת בית"ר ולקח צעד אחורה.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
התשובות הסופיות: השבוע. אברמוב/קובי אליהו

בית"ר ירושלים היא עדיין מועדון מאוד משמעותי עבור הכדורגל הישראלי ומנהלת הליגה, ברמת המותג וההכנסות. כל עוד משה חוגג היה בעניינים הצדק היה איתם, אך כעת ישנה סיטואציה של בעלים חדש שמגיע, מוכן להעביר 10 מיליון שקלים מיידית ועוד ערבויות בסכום של 15-20 מיליון שקלים לבקרת התקציבים, מה שמשנה את כל התמונה.

גורמים בבית"ר אמרו הערב: "המנהלת רוצה לעזור, אך אנשים שם פתאום לקחו אחורה. הם חוששים מהתגובה, לוחצים עליהם לא לעזור, בעיקר בעלי אינטרס שרוצים להיות בליגת העל על חשבון בית"ר. המצב עם אברמוב לא דומה למצב עם חוגג, אם יסייעו המועדון ייצא לדרך חדשה ויוכל להתחיל לבנות את עצמו מחדש. מה הם מעדיפים, שלא תהיה בית"ר?"

אז מה עושים מכאן? בסופו של דבר כל הגופים יחד יצטרכו למצוא פתרונות: המנהלת, זכיין השידור ועיריית ירושלים - זאת כדי להוציא את בית"ר לדרך חדשה. אם זה לא יקרה, נצטרך להמתין לרגע האחרון ולראות אם בעלי האינטרס בבית וגן ישימו את הכסף או שבית"ר תרד לליגה א'. אם ב-48 שעות הקרובות לא יהיו פתרונות, התשובה די ברורה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אבי לוזון האיש החזק של מכבי פתח תקוה בדיון על הורדת בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מפעיל לחץ משלו. לוזון/קובי אליהו

גורמים במועדון הוסיפו: "אבי לוזון ישב לארז כלפון על הווריד כי הוא רוצה להיות בליגת העל. הפעילו גם אנשים נוספים במנהלת ואצל זכיין השידור, הכול כדי להרוס לבית"ר, למרות שידעו היא עוברת לבעלים חדש. בסופו של דבר המנהלת יכולה לברוח מזה, אבל היא גם תצטרך לשאת בתוצאות. הכי קל לא לעשות כלום, להתעלם מהמצב שבית"ר הגיעה אליו ואחרי זה להגיד שניסו".

אותו גורם הוסיף: "המצב של בית"ר השנה יוצא דופן. בעלים שנעצר ולא יכול לעשות שום פעולה, בסוף עובדים דרך בית המשפט ובשיניים ברגע האחרון מוצאים פתרון שיוציא את הקבוצה מהמשטרה. אז המינימום הוא שמי שצריך לסייע בעולם הכדורגל יעשה את זה. כולם יודעים שבכל מקרה הכסף הזה יוחזר, פשוט בית"ר לא תקבל את מה שמגיע לה".

לוזון עצמו אמר הערב בתגובה: "בית המקדש נחרב על שנאת חינם, חשוב להדגיש את זה בערב תשעה באב. לא דיברתי עם ארז כלפון בשום נושא מעל חודש. מכבי פתח תקוה לא אשמה בצרות של בית"ר ירושלים. מכבי פתח תקוה זה מועדון שקיים 110 שנה, חי, נושם ובועט ומעולם לא הגיע למצב דומה, בטח לא על סף פירוק, זאת האמת".

*** גילוי נאות: וואלה! נמצאת בבעלות משותפת עם קבוצת צ'רלטון המחזיקה בזכויות שידורי ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully