וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הביסה 0:4 את יובנטוס, שלושער למוראטה

במשחק הכנה שהוזז מבלומפילד לטורינו בשל ההסלמה בדרום הביסו הקולצ'ונרוס את הגברת הזקנה, החלוץ כיכב מול האקסית אליה הוא רוצה לשוב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.8/ספורט1

אלפי אוהדים ישראלים היו אמורים להתאסף בשעה זו באצטדיון בלומפילד לקראת משחק ההכנה בין אתלטיקו מדריד לבין יובנטוס, אך המצב הבטחוני שוב טרף את הקלפים. צה"ל יצא למבצע "עלות השחר" בעזה, מה שגרר מטחי ירי לעבר ערי ישראל, בינהן תל אביב, מה שגרם לשתי הקבוצות להחליט הזזת המשחק למקום אחר. המפגש אכן התקיים הערב (ראשון) בטורינו, באווירה שונה לגמרי ממה שצפוי היה להיות בישראל.

במשחק עצמו הביסו הקולצ'ונרוס 0:4 את הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי, כאשר אלברו מוראטה שהושאל בשנתיים הקודמות ליובנטוס מאתלטיקו כיכב עם שלושער. כידוע, החלוץ רוצה לשוב ליובנטוס, כאשר לא הוא ולא אתלטיקו מדריד מעוניינים בהתקשרות בין הצדדים. מנגד, יובה רוצה מאוד להחזיר אליה את הספרדי, וההופעה שלו הערב בוודאי רק תדרבן את האיטלקים להמשיך במהלך.

מוראטה פתח את מסכת הכיבושים כבר בדקה ה-10 מבישול של ז'ואאו פליקס, שיכול היה גם לכבוש אך החטיא פנדל בדקה ה-40. שלוש דקות לאחר החטאת הפנדל השלים מוראטה צמד והוריד את הספרדים ביתרון 0:2 להפסקה. מוראטה השלים שלושער בדקה ה-62 ופינה את מקומו ליאניק קראסקו שש דקות לאחר מכן.

מתאוש קוניה קבע את תוצאת המשחק שתי דקות בתוך תוספת הזמן, ואתלטיקו יכולה לסמן וי על הופעה טובה מאוד בחזרה הגנרלית לקראת פתיחת הליגה הספרדית. יובנטוס מנגד, קיבלה לא מעט חומר למחשבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully