וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללה בשידור חי והליכה בדרכו של אגוארו: הולאנד מלהיב את אנגליה

החלוץ להט ב-0:2 על ווסטהאם, בממלכה שיבחו: "החתמה שמשכללת את מנצ'סטר סיטי. זה מה שאנשים פחדו ממנו". ומה גרם לנורבגי לפלוט קללה בעמדת הראיונות?

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על ווסטהאם בליגה האנגלית/ספורט1

במנצ'סטר סיטי לא היו יכולים לחלום על בכורה טובה יותר בפרמיירליג עבור ארלינג הולאנד. האיש שמילא את החלל בעמדת החלוץ עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - להבקיע - וכבש צמד ב-0:2 של האלופה במשחק פתיחת העונה מול ווסטהאם.

החלוץ הנורבגי הוא השחקן השני של מנצ'סטר סיטי שמבקיע צמד בבכורה שלו בפרמיירליג, אחרי שסרחיו אגוארו עשה זאת ב-2011. באנגליה כבר הקדימו את המאוחר וקראו "לבנות להולאנד פסל", זאת כמובן אם יצליח להותיר חותם על המועדון כפי שעשה הארגנטינאי.

ארלינג הולאנד, שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
"משכלל את מנצ'סטר סיטי". הולאנד חוגג עם חבריו/רויטרס

מי שגם כן לא נותר אדיש להצגה של הענק הנורבגי הוא מלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים, אלן שירר. החלוץ האנגלי, לו 260 שערים בליגה הבכירה, התלוצץ ותייג את הולאנד כשצייץ: "ארלינג הולאנד, נשארו לך עוד 258 שערים".

אחרי ששיחקה בחלקים רבים מהעונה שעברה ללא חלוץ בעמדה טבעית, רבים הגדירו את הולאנד כחולייה החסרה בפאזל של מנצ'סטר סיטי. ב"דיילי מייל" ניתחו ורשמו: "זה מה שאנשים פחדו ממנו - החתמה שיכולה לשכלל את מנצ'סטר סיטי, להפוך אותה ליותר חזקה ולכמעט בלתי ניתנת להכנעה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רק הגיע, וכבר מקלל בשידור חי. הפליטה המשעשעת של הולאנד

לאחר מכן התייצב ארלינג הולאנד בעמדת הראיונות ואמר: "זו התחלה טובה אבל זה שלב מוקדם בעונה, צריכים להמשיך הלאה. הבכורה הייתה כמו שציפיתי. ראינו את הפוטנציאל נגד באיירן מינכן (בהכנה), נגד ליברפול הייתה ירידה. זה יבוא עם הזמן, היינו יכולים להבקיע יותר היום".

על כך שהוחלף ולא קיבל הזדמנות להשלים שלושער אמר הנורבגי כי "זה קצת ח*א", לאחר מכן המראיין העיר לו על השפה ברגע משעשע במיוחד.

"זה רגע גדול עבורי", סיכם הולאנד, "זה נחמד, אבל עברה כבר חצי שעה מאז שהבקעתי אז צריך להמשיך הלאה".

צפו: פפ גווארדיולה מסכם את הניצחון בראיון לניב דברת

פפ גווארדיולה בראיון אצל ניב דוברת אחרי ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על ווסטהאם/ספורט1

פפ גווארדיולה סיכם את הניצחון בראיון מיוחד לספורט1 וניב דברת: "התחלה נהדרת. כל השחקנים היו נהדרים, כמובן הולאנד הבקיע שני שערים ראשונים מתוך רבים שהוא עוד יבקיע, אבל כולם היו בשיאם. הולאנד תמיד מגיע למצבים, הוא עוד איום שיש לנו בקבוצה".

על ההפסד מול ליברפול במגן הקהילה לעומת התוצאה הערב: "היום אנשים מנתחים דברים מיד. בשבוע שעבר אמרו שזה אסון, שאנחנו לא יכולים לזכות באליפות. היום אומרים שכבר זכינו בתואר, אז אנחנו צריכים להישאר רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully